Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online salg af software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg står og mangler muligheden for salg af software som skal downloades, via en webshop.

Når kunden har betalt, kan kunden downloade softwaren og får automatisk tilsendt en produktnøgle via email, til produktet.

Er der nogen som kender til et dansk program som kan benyttes til en webshop eller kender en komplet løsning hvor dette kan lade sig gøre ?

Helst billigt - sådan er verden jo :-)

Hilsen,

Claus

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:16

Dandomain har en simpel webshop, der giver mulighed for salg af software online. Meget nem at sætte op og bruge og de giver en god support.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Hej Claus

Ja, der findes en del systemer som kan det du efterspørger. Jeg personlig har kun kendskab til et system og det er DanDomain. Jeg har ikke så mange eksempler herpå men jeg ved at denne webshop (nitrobogen.dk) sælger en e-bog i en DanDomain løsning. Men inden du vælger system synes jeg bestemt du skal researche god og evt. få en demoversion så du selv lige kan få en fornemmelse af systemerne.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:16

Hej Henning,

Henning Wraae:

Ja, der findes en del systemer som kan det du efterspørger.

Kan du ikke udybe lidt og fortælle hvilke ?

Henning Wraae:

Jeg personlig har kun kendskab til et system og det er DanDomain. Jeg har ikke så mange eksempler herpå men jeg ved at denne webshop (nitrobogen.dk) sælger en e-bog i en DanDomain løsning. Men inden du vælger system synes jeg bestemt du skal researche god og evt. få en demoversion så du selv lige kan få en fornemmelse af systemerne.

Jeg mener ikke at Dandomain kan udsende licensnumre automatisk til kunden. De vil jo typisk være unikke og skal trækkes fra en tabel.

mvh

Jan

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:19

redSHOP kan gøre det og du kan uploade en csv fil med licens nøgler i også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59

Hej Technocowboy

Jeg kan ikke helt huske hvad DanDomain præcist tilbyder af funktionalitet på dette område, jeg ved blot at vi lavede denne shop for 2-3 år siden som sælger en e-bog og at det for den kunde fungerede fint. Så derfor ville jeg blot give mit bidrag :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)