Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer kraftigt at starte en webshop med salg af slips, slipsenåle, butterflies, tørklæder og manchetknapper.

Mht. selve webshoppen kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der kan anbefales. Her tænker jeg på de "færdigkonstruerede". Hvis der er nogle der vil dele deres gode og dårlige erfaringer er det meget velkomment......

Eller skal man få lavet sin egen helt fra bunden? Selvfølgelig dyrere, men måske er pengene givet godt ud i den sidste ende........

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Hvis budget ikke rækker så langt, kunne bigcartel være en mulighed. Ekstremt nemt, du behøver ingen forståelse for design og programmering og man betaler bare over paypal

Eksempel; http://www.zuriick.com/

www.bigcartel.com

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig PrestaShop som er en open source (gratis) løsning. Hertil skal du have lavet design og eventuelle tilpasninger, hvilket kan koste dig mellem 2000 og 4000 kroner, eller mere afhængigt af hvor kræsen du er mht hvem der skal lave det for dig.

Hvis du har specielle behov eller gerne vil have det fungerer på en helt bestemt måde, og have mere kontrol over det, er det måske en god idé at få bygget fra bunden. Dette kan koste mellem 8.000 og 14.000 kroner inkl. design, eller mere, igen afhængig af hvor kræsen du er :-)

Mvh

Sune

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kfd.

Jeg kan anbefale open source systemet Magento. Magento er et utrolig brugervenlig system der gør det nemt for både bruger og udvikler. Det gør det nemt for udvikleren idet at stort set alle de funktioner kunden skal bruge allerede er udviklet. Dvs. at kunden kan få prisen til en rigtig god pris.

Og hvis kunden ikke er tilstrækkelig tilfreds med sin udvikler, kan kunden blot gå videre til en anden udvikler, og den nye udvikler kan hurtigt kreere nye ting på din webshop.

Jeg vil ærlig overfor dig og sige at jeg selv laver Magento sider, og vil meget gerne tage en længere snak med dig om dine ønsker til din kommende webshop.

Du er altid velkommen til at skrive en besked her på Amino eller skrive en mail til mig på: frederik@billigmagento.dk

 

Håber vi snakkes ved,

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Billigmagento.dk

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale www.billigmagento.dk - super support og rigtig god service! De er både billige og nemme at komme i kontakt med. Og så er deres resultat af deres webshops også helt i top.

 

Så 5/5 fra mig til dem! De kan varmt anbefales!


Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at kontakte Kristoffer Hjerrild her inde. Ham har jeg skrevet lidt frem og tilbage med, og han virker super fin og han kan også vise dig sine tidligere værker (som jeg synes er ret gode).

Jeg vil nok også vælge en unik hvis jeg var dig. Ja det er dyrere, men giver ofte et bedre indtryk.

 

Held og lykke med projektet..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)