Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor på udkig efter nyt projekt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg søger et nyt projekt, der vedr. IT og internet eller marketing. Det kan være en webshop, et andet it projekt eller et marketing projekt. Jeg er åben for at høre om alle ideer. Send mig en besked på o.bernhardtsen@gmail.com

Mvh Oskar

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:10

Hej Oskar.

Jeg har sendt en PB.

Mvh

Steffan

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:24

Hej Oskar

Vi havde en dialog sidste du have denne annonce på Amino, men jeg hørte aldrig tilbage fra dig efter den sidste mail og telefonsamtale, på trods af at jeg skrev tilbage til dig flere gange, er dette seriøst eller bare en gammel tråd ?

Best regards

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:28

Jeg ville også se lidt mere fra en investor end en gmail og lidt luftigt "send mig jeres ideer" så kigger jeg på det....

Det kan i jo overveje inden i sender jeres ideer af sted mod ukendte, især når jeg læser den anden historie her i tråden.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:31

ExportInnovation:

Jeg ville også se lidt mere fra en investor end en gmail og lidt luftigt "send mig jeres ideer" så kigger jeg på det....

Det kan i jo overveje inden i sender jeres ideer af sted mod ukendte, især når jeg læser den anden historie her i tråden.

//

Jeg er helt enig, nu er mit heldigvis ikke kun en ide' men et allerede kørende projekt, jeg kan bare ikke magte det alene hvis vi skal nå ud world wide med det, derfor søgte jeg investorer, men denne var vist ikke helt seriøs, så fellow Amino members, pas på inden i sender ideer ud til andre.

Best regards

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)