Hejsa folkens. Jeg har i cirka en uges tid arbejdet med at lave en side - beregnet til at give tips omkring PHP programmering. Når jeg programmerer - bruger jeg ofte kode fragmenter fra andre folks kode, og finder fede funktioner online som jeg så kan tilpasse til mine egne behov - på det seneste har jeg været meget aktiv på en anden dansk side hvor man kan spørge om hjælp til kode hvis man har en fejl eller ikke kan få tingene til at virke - nu har jeg så lavet denne. Min idé er at det skal være givtigt for programmører som mig selv - at skrive artikler der bliver brugt af andre personer - så folk der skriver tips vil have fordele ved at give tips væk. Eksempelvis har jeg tænkt mig
Disse points kan optjenes på flere måder - jeg vil ikke gå ind på det nu, men basalt set er det 99 % afhængigt af hvor velskrevet ens artikel er, points optjenes løbende - afhængig af visse ting som f.eks. "hvor vigtig" dit tip er. Jeg ved der findes et utal af disse sider internationalt, men ikke nogen som sådan i Danmark (så vidt jeg ved). Jeg vil gerne have dit / jeres input på siden. Gerne eventuelt også oprette jer som brugere og prøve det frem. Der er en del ting jeg har kodet der ikke er lagt ud endnu - og jeg arbejder og releaser fortløbende som jeg får lavet på siden. Dbh |
Det er en fornøjelse at se din hjemmeside - nem, pæn og usandsynlig overskuelig. Det er helt sikkert en side jeg vil kigge mere efter, da informationerne i den grad er brugelige.