Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på min nyeste kreation

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens.

Jeg har i cirka en uges tid arbejdet med at lave en side - beregnet til at give tips omkring PHP programmering.

Når jeg programmerer - bruger jeg ofte kode fragmenter fra andre folks kode, og finder fede funktioner online som jeg så kan tilpasse til mine egne behov - på det seneste har jeg været meget aktiv på en anden dansk side hvor man kan spørge om hjælp til kode hvis man har en fejl eller ikke kan få tingene til at virke - nu har jeg så lavet denne.

Min idé er at det skal være givtigt for programmører som mig selv - at skrive artikler der bliver brugt af andre personer - så folk der skriver tips vil have fordele ved at give tips væk.

Eksempelvis har jeg tænkt mig

• at lave et point system, meget ala det der er her på Amino - som giver folk en rang - men disse points skal kunne byttes til f.eks. banner placeringer på siden - og/eller andet godt.

Disse points kan optjenes på flere måder - jeg vil ikke gå ind på det nu, men basalt set er det 99 % afhængigt af hvor velskrevet ens artikel er, points optjenes løbende - afhængig af visse ting som f.eks. "hvor vigtig" dit tip er.

PHP Tips.dk

Jeg ved der findes et utal af disse sider internationalt, men ikke nogen som sådan i Danmark (så vidt jeg ved).

Jeg vil gerne have dit / jeres input på siden. Gerne eventuelt også oprette jer som brugere og prøve det frem.

Der er en del ting jeg har kodet der ikke er lagt ud endnu - og jeg arbejder og releaser fortløbende som jeg får lavet på siden.

Dbh
Tom Frank Christensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 13:04

Det er en fornøjelse at se din hjemmeside - nem, pæn og usandsynlig overskuelig. Det er helt sikkert en side jeg vil kigge mere efter, da informationerne i den grad er brugelige. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:24

Stiven:

Det er en fornøjelse at se din hjemmeside - nem, pæn og usandsynlig overskuelig. Det er helt sikkert en side jeg vil kigge mere efter, da informationerne i den grad er brugelige. 

Uh mange tak Stiven :) Programmere du selv - og har gode scripts og tips kan du jo oprette dig og så skrive.

Alle artiker skal dog godkendes af undertegnede inden de er tilgængelige. Wink

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:48

Fandt lige et par bugs og siden er opdateret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:18

Designet ser let og overskueligt Smile

Mangler selvfølgelige flere undersider der fortæller hvad CMS betyder mv. med siden er i opbygning fasen så jeg regner med langt flere undersider om alle mulig emme om PHP tips.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:22

Tak for feedback Mikael :)

Ja der sker noget stille og roligt, det er et fritidsprojekt, som jeg ikke forventer der skal tjenes penge på - det bliver forhåbentlig i stedet et lead sales pitch for min freelancer programmerings tilbud :)

Der kommer mange flere tips, med tiden. Jeg skal lige have nogle programmører til at opdage siden først - og finde et par hardcore PHP crunchere der er villig til at kaste nogle timer i at skrive guides eller dele ud af deres guld scripts - for at hjælpe newbies og andre php programmører som dem selv :)

Vidensdeling når det er bedst - skulle gerne være målet i hvert fald Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Jeg kiggede lige hurtigt på det, og faldt over den grønne baggrund på koden. Den er jeg meget imod. Hvid eller sort baggrund, plus syntax highlighting. Designet ser nydeligt og overskueligt ud, så det danner en god bund for siden efter min mening.

Held og lykke :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:15

Mathias Bak:

Jeg kiggede lige hurtigt på det, og faldt over den grønne baggrund på koden. Den er jeg meget imod. Hvid eller sort baggrund, plus syntax highlighting. Designet ser nydeligt og overskueligt ud, så det danner en god bund for siden efter min mening.

Hej Mathias

Den grønne baggrund på koden, er en div jeg selv har sat ind da jeg lavede koden / tippet.

Men du gav mig egentlig et tip / idé der - måske jeg skal lave så folk kan skrive f.eks {CODE} og så bliver koden lavet om til en læsbar kode. Det er noget jeg vil arbejde videre med. Syntax highlighting - må jeg kunne finde nogen ideer til at lave online også. Mange tak :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:35

Mathias Bak:

Så skulle highlighting virke - er i gang med at tilrette artiklerne til det nye highlighter system.

eksempel ovenfor er fra Skriv dansk tid med f.eks. lørdag, søndag, mandag

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:20

Jeg fik en PB om at lave nogle tekster til siden - hvilket jeg nu har gjort.

Er der nogle der har tid til at kigge siden igennem og se om der måske mangles noget på siden?

PHP Tips.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)