|
...and thats a fact ;-)
Lasse
...and thats a fact ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvad tilbyder du så? Juice? (ren nysgerrighed :)). |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jeg vil gerne bede en admin om at slette dette indlæg.. Webshop''en er lavet af mig og en anden person og Mark Jensen har ikke rettigheder til at prøve at sælge det her. Med venlig hilsen Søren |
Med venlig hilsen
Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk
Dbh Martin |
Hmmmm.... sidder her og ryster lidt på hovedet... ![]() Størstedelen af indlæggene i denne tråd grænser til det pinlige... og Off topic, på noget der dernæst viser sig at være et ikke godkendt salg af et shop system... Jeg vil anmode alle DubLi-ambassadører om virkelig at tage ordet Ambassadør op til overvejelse... Vi har et fantastisk produkt, men alt det er ligemeget, hvis vores brand bliver ensbetydende med useriøse "sælgere" der "spammer" div. fora... ![]() Lad os endvidere holde os til underdrivelse fremfor overdrivelse, ok? f.eks. er der pt kun 35 templates at vælge mellem... og ja, de kan custom designes, men stadig er der langt op til uendeligt mange... hehe... og ja, jeg ved godt der kommer flere hen af vejen... Udover det tror jeg, at det er vigtigt at vi adskiller DubLi og DubLi-Network... holder os til at nævne dem sammen i MLM sammenhæng, men ellers nøjes med saglige indlæg om shopsystemet andre steder... uden at spamme med vores links og ID numre... Det skulle jo helst være en langsigtet forretning, der også i skeptiske og skræmte Dk kan blive elsket af alle for det den bibringer af positive alternativer, til en ellers dyr fornøjelse, når det kommer til handel og markedsføring på nettet... |