Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop system.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

goddag. jeg har netop fået udviklet et webshop system som jeg vil høre om der er nogle aminoer der kunne bruge, i kan få systemet til en rigtig god pris. du kan tjekke det på www.dury.dk/webshop hvis dette har interasse så send en mail til mark@gzone.dk

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 11:15
Altså, når du nu har tilbud om et webshopsystem, -så har jeg altså også et jeg gerne vil udvidde kendskabet til:

Systemet hedder DubLi:

Prøv lige at tjekke verdens bedste shopsystem.

DubLi er en GLOBAL handelsportal, som slår alt hvad du hidtil har set, -fordi det indeholder det hele i en portal. Portalen er allerede i gang og shopsystemet lanceres i slutningen af februar, -så det er den perfekte mulighed at gå ud og fortælle alle du kender om muligheden nu!

Udover Network Marketing muligheden indeholder systemt bl.a. følgende fordele:

1. Køb og Salg af alle tænkelige produkter.

2. Auktioner.

3. Oprettelse af din egen shop. Har du en shop i forvejen kan du på få minutter overføre shoppen til DubLi. Koster kun 49 euro/måned.

4. Uendeligt mange prædifinerede templates, -så din shop får et personligt look.

5. Eksponeres til mere end 200 milioner potentielle kunder i hele verden.

6. Multilingual portal, dvs. dine varer eksponeres til de fleste sprog og kunden kan selv se produkter som er tilgængelige i eget land eller andre lande.

7. Alle de store prissammenligningssites køre ind over, så du hele tiden ved hvor du køber billgst!

8. Statistik i dit backoffice føres over hvor din kunde har fundet din shop/produkt.

9. Backoffice med regnskab som kan indgå i regnskab og revision.

10. Meget mere, som vil bringe for vidt at nævne her.....

I virkeligheden skal du ikke ud og sælge noget men blot oplyse folk om hvor de får noget billigere end de får det andre steder og hvor deres produkter bliver eksponeret til flest mulige potentielle kunder. Det gælder både køb og salg af varer samt oprettelse af eget shopsystem.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte undertegnede på +45 51 26 21 26 eller gå direkte til sagen på www.dublinetwork.com/2737

Frederik

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:51
Til Frederik:

Jeg tror at indlæggets forfatter ville sætte pris på, hvis du lavede dit eget indlæg ;)

PS. Og så hører Dubli vist til under MLM :)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:26
ja det har du ret i.
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 21:37
Til Simon Faaborg

Det er rigtigt, at Dubli er baseret på et MLM-forretningssystem, hvis du altså satser på at udbrede kendskabet til systemet, som din forretning. Men, hvis man blot ønsker at anvende systemet som en handelsportal og f.eks. oprette sin egen webshop, så er det et shopsystem på lige fod med alle andre systemer, blot langt bedre og billigere. Og shoppen eksponeres momentant til mere end 200 millioner potentielle kunder verden over. 

Mvh. Frederik

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:51
Hold da fast hvor er du belastende med dit Dubli-fis.

Tror nok folk herinde har fundet ud af at du scorer på at hverve nye "medlemmer" til familien men disse gentagne mails topper jo det at få spam.

Havde jeg et filter så røg du direkte i det for ikke at bibringe noget andet end en dansk-sproget kogebog på at erhverve nye medlemmer.

Lad os nu få frem for dette fis !!!

PS: Hvordan kan det fremstå som noget af det største og mest udbredte når man som ihærdig net-bruger ikek har hørt om det før dine spam-indlæg - jeg giver ikke en fis for værdien af dette firma.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:23

Dato:
29-01-2007 21:51:26
Forfatter: Pilde

jeg giver ikke en fis for værdien af dette firma.

Det er så dit problem, vi er flere der har høstet goderne af firmaets værdi :)
Du må have en fortsat dejlig aften Pilde.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:12
Dato: 29-01-2007 11:14:49 Forfatter: Frederik Laursen
Altså, når du nu har tilbud om et webshopsystem, -så har jeg altså også et jeg gerne vil udvidde kendskabet til:

Systemet hedder DubLi:

Ebay klon... selv i design af logo... eller skal jeg kalde det COPYCAT ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:25
Dato: 31-01-2007 20:11:58
Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 29-01-2007 11:14:49 Forfatter: Frederik Laursen

Systemet hedder DubLi:

Ebay klon... selv i design af logo... eller skal jeg kalde det COPYCAT ;-)

Lasse

Det er bedre end eBay ;)

Jeg sælger heldigvis ikke saft :)))

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:33
Dato: 31-01-2007 20:24:46 Forfatter: Dimitri Hardorff

Jeg sælger heldigvis ikke saft :)))

Ja, det gør jeg nu heller ikke ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)