goddag. jeg har netop fået udviklet et webshop system som jeg vil høre om der er nogle aminoer der kunne bruge, i kan få systemet til en rigtig god pris. du kan tjekke det på www.dury.dk/webshop hvis dette har interasse så send en mail til mark@gzone.dk |
Altså, når du nu har tilbud om et webshopsystem, -så har jeg altså også et jeg gerne vil udvidde kendskabet til:
Systemet hedder DubLi:
Prøv lige at tjekke verdens bedste shopsystem.
DubLi er en GLOBAL handelsportal, som slår alt hvad du hidtil har set, -fordi det indeholder det hele i en portal. Portalen er allerede i gang og shopsystemet lanceres i slutningen af februar, -så det er den perfekte mulighed at gå ud og fortælle alle du kender om muligheden nu!
Udover Network Marketing muligheden indeholder systemt bl.a. følgende fordele:
- Køb og Salg af alle tænkelige produkter.
- Auktioner.
- Oprettelse af din egen shop. Har du en shop i forvejen kan du på få minutter overføre shoppen til DubLi. Koster kun 49 euro/måned.
- Uendeligt mange prædifinerede templates, -så din shop får et personligt look.
- Eksponeres til mere end 200 milioner potentielle kunder i hele verden.
- Multilingual portal, dvs. dine varer eksponeres til de fleste sprog og kunden kan selv se produkter som er tilgængelige i eget land eller andre lande.
- Alle de store prissammenligningssites køre ind over, så du hele tiden ved hvor du køber billgst!
- Statistik i dit backoffice føres over hvor din kunde har fundet din shop/produkt.
- Backoffice med regnskab som kan indgå i regnskab og revision.
- Meget mere, som vil bringe for vidt at nævne her.....
I virkeligheden skal du ikke ud og sælge noget men blot oplyse folk om hvor de får noget billigere end de får det andre steder og hvor deres produkter bliver eksponeret til flest mulige potentielle kunder. Det gælder både køb og salg af varer samt oprettelse af eget shopsystem.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte undertegnede på +45 51 26 21 26 eller gå direkte til sagen på www.dublinetwork.com/2737
Frederik