Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ydmygt hjælp til at udfærdige en samarbejdskontrakt...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med et samarbejde med en programmør omhandlende en side han udvikler for mig mod en fast betaling pr. produkt der bliver solgt. Big Smile

Jeg føler at en kontrakt imellem os ville være en seriøs tilgang til samarbejdet, da vi begge ønsker at vores aftaler skal være bindende.

Findes der en færdig standard kontrakt for samarbejde mellem virksomheder som man kan hente og evt. tilpasse sine egne vilkår, eller er man tvunget til at købe advokat-timer Crying til sådan en kontrakt?

Nogen der har erfaringer med dette?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

TommysGirl:

Jeg skal igang med et samarbejde med en programmør omhandlende en side han udvikler for mig mod en fast betaling pr. produkt der bliver solgt. Big Smile

Jeg føler at en kontrakt imellem os ville være en seriøs tilgang til samarbejdet, da vi begge ønsker at vores aftaler skal være bindende.

Findes der en færdig standard kontrakt for samarbejde mellem virksomheder som man kan hente og evt. tilpasse sine egne vilkår, eller er man tvunget til at købe advokat-timer Crying til sådan en kontrakt?

Nogen der har erfaringer med dette?

Det er bedst at få en advokat ind over. Der findes ingen standard kontrakter der tager højde for individuelle ønsker og behov. Så der er ingen vej udenom, med mindre I vil starte med at gøre det forkerte Smile I skal nok regne med ca. 3.000 hver, 1-2 møder af 1 times varighed samt en kontrakt til gennemsyn og så underskrift.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)