Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hvad vil du da vide

MVH kasper

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:51

Jeg kunne godt taenke mig at faa lidt mere af vide om produkterne.

Er dit toej henvendt til maend/kvinder, gamle/unge, hip hop/business osv. Har du toejet paa lager eller skal du ud og koebe det? Har du en leverandoer? Jeg har nogle kontakter inden for toej og mode branchen som eventuelt kan distribuere det videre.

Hvad var det for noget med smykker? Vil du distribuere smykkerne gennem samme kanaler som toejet?

Det kunne muligvis blive et meget spaendene projekt. Men der skal bruges lidt flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Jakob

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 13:13

hej vil lige sige at det der med smykker er ikke mig der vil sælge det, jamen min plan var at opkøbe tøj hos mine kontakter og så gå sammen med en der ku sælge det vider og det tøj jeg har nu på lager ka bruges til både gamle og unge hvis jeg må få din email så ka jeg sende dig en liste med hvad jeg har på lager og hvor meget der er .

og jeg plejer og købe når jeg får nogen gode tilbud fra mine kontakter, men som sagt er jeg lige startet så ved ikke hvor meget jeg ka fortælle dig men hvis du er frisk så synes jeg at du lyder som den partner jeg søger

Mvh

Kasper   

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 14:22

Nu er jeg gaaet hen og blevet lidt forvirret. Lige for at opsumerre:

Der er to der soeger det samme. Sevde og K-K-l

Jeg vil foreslaa at i begge kommer frem med nogle billeder af produkterne. Jeg har kontakter til det unge og modebevidste segment. Hvis ikke i har lyst til at ligge billederne ud her kan i sende dem i en besked til mig.

Det ville maaske ogsaa vaere en ide hvis i to snakkede sammen og fandt ud af om i to eventuelt ville kunne suplere hinanden.

Med venlig hilsen

Jakob

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 17:43

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 18:45

Hej kasper.

Jeg skriver en besked til dig også kan vi få lidt flere detaljer frem.

Med venlig hilsen

Jakob

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 01:10

Heej Jakob

jov tak jeg synes også at det er nogen fine vare Smile jeg har.

når okay ja det ka jeg godt se så går det jo ikke , men synes stadigvæk at du er en mand af gode ider og kontakter så hvis du vil gi din hjælp som du er igang med så siger jeg gerne tak Smile.

og info ja så som sagt er jeg lige startet op så har ikke så meget og ku gi som info så tænkte på hvis der er noget du går og tænker på eller vil vide ka du så ikke skrive det til mig så vil jeg prøve så godt jeg ka og svare på det

Mvh

Kasper  

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 12:15

Hej Kasper.

Jeg kunne godt tænke mig af vide hvordan du har tænkt dig at produkterne skulle distribueres? Skal det være gennem egen hjemmeside eller hvad har du tænkt dig? Hvis vi skal være partnere, hvordan skulle rollefordelingerne så være? Hvor stort er dit lager og hvor bredt er dit sortiment?

Med venlig hilsen

Jakob

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:03

er der allerede indhentet aftaler med producenter/leverandører af disse omtalte varer?

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:41

Jeg har aftalt med Kasper og vi arbejder sammen :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)