Siden som sådan ser fed nok ud - dog synes jeg at der er alt for lidt fokus på produkterne.
- Jeg kan heller ikke se nogen robots.txt fil eller nogen meta-noindex, som afholder jer fra alvorlige duplicate content problemer når i starter, med hensyn til SEO.
Pænt design. Interessant at se om den vil sælge godt, da man som udgangspunkt siger at lyse farver sælger bedst. I kunne evt. lav noget A/B testing for at se om det er tilfældet. Jeg ville i hvert fald lave call to action knapperne en aaaaanelse lysere :)
Dog bliver det delvist ødelagt når du klikker på produkter. De kasser med søm eller hvad der nu er, smadre det gennemførte design. Fjern eller lav de kasser anderledes :)
Umiddelbart da jeg kommer ind på siden, synes jeg det er en fed side. Den fanger brugeren på en god måde.
I skal passe på med jeres reklamer i den boks der skifter at den er læselig og ikke belastende. Derudover må jeg give de andre ret i, at der er for lidt fokus på produkterne, især når i har så meget fokus på et mærke må der godt stå noget mere om mærket generelt og noget mere om hver enkelt produkt.
Ligesom en anden er jeg også spændt på om den mørke farve kan blive et problem på sigt da det kan være trættende at kigge mange sider igennem der er så mørk.