Jeg overvejer kræftigt at starte en internethandel med import fra østen, som skal sælges via auktioner. Auktioner, som løber 24 timer i døgnet, og som selvfølgelig vil koste noget i starten, da det sikkert er ganske få der "byder op" i begyndelsen - indtil siden er verdenskendt (i Danmark) ![]() Auktionssiden, skal også have en privat auktion, hvor folk kan bortauktioner hvad som helst. alt hvad de måtte have på loftet eller i kælderen. Måske skal siden også indeholder diverse butikkers/fabrikkers outlet??? Ja det er min drøm, min plan - som jeg forhåbentligt realiserer inden længe. I hvertfald gør jeg pt. på et iværksætterkursus og gør mig klog på diverse emner om det at være selvstændig. Jeg regner dog med at beholde mit nuværende job indtil målet er nået, og jeg kan tjene til dagen og vejen på firmaet. I den forbindelse er der jo hundredvis (læs: tusindvis) af spørgsmål, og måske er der nogle der kan hjælpe mig med svaret på nogle af mine spørgsmål? En kollega har fortalt at man ikke både må have en importauktion OG en privatauktion (altså hvor folk selv kan bortauktioner deres ting). Er det korrekt? Hvordan får jeg bedst OG billigst min hjemmeside gjort kendt? Først og fremmest i DK, men på sigt forhåbentligt også i andre lande. Er der fordele ved at den hedder .com fremfor .dk? Eller hvad gør forskellen? (prismæssigt også) Hvordan får jeg de rigtige kontakter i Østen - og ikke mindst, de rigtige priser og varer. Kendern nogen nogen der er gode til det, og som jeg kan kontakte? Jeg er selv særdeles handelsminded, og laver sjældent en "dårlig" handel, men har pt. ingen erfaringer med Østen. Jeg mangler måske nok en person, der kan forudsige trenden, altså ved hvad der nok kan sælges af ting og sager. Så hvis nogen kender nogen, der bare har de ideer, så hører jeg gerne fra dem. Hvis der skulle være nogen i Nordjylland, Sønderjylland, på Fyn og Sjælland, som har lyst til at starte dette op og tror på ideen, som jeg. Ja så hører jeg også gerne fra jer... Jeg tror på at afdelinger i hele landet med høj service vil få stor succes. Der er megen lidt kvalitativ konkurrence mener jeg. Ja det var få ord om mig og min vision. Håber at høre fra nogle der ved lidt mere om det her - end jeg gør. Mvh Kenneth |
partnere og erfarne folk søges?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)