Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side om mobil og bredbånd

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@SkumF

Det er jeg helt enig i, det er noteret og sat på arbejdslisten! 

@Nazar

Det lyder da godt at SEO ser nogenlunde ud her fra start, så kan det jo altid finpudses hen af vejen. 

Det med 301 redirect er jeg til gengæld ikke helt med på hvad jeg har lavet der ? Er der noget der jeg skal have lavet om?

Jeg vil da kigge på din side Nazar når jeg har fået sat mig ordentlig ind i linkbuilding. - tak for tippet.

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56

Hej Daniel,

Fed side du har lavet!

Hvad er siden lavet I? WP? Hvis ja, hvilket tema anvender du?

Held og lykke med det.

Mvh Søren

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:00

Witt corell:

Det med 301 redirect er jeg til gengæld ikke helt med på hvad jeg har lavet der ? Er der noget der jeg skal have lavet om?

Det tror jeg ikke du skal lægge for meget i. Mine WodPress sider gør det samme, så jeg går ud fra at det er standard. Men jeg har dog ikke undersøgt om der skulle være nogen fordel i at ændre det.

Jeg får da i hvert fald besøg fra søgemaskinerne, så de kan da finde mig selvom den redirecter til non-www. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 19:01

Hej du,

tillykke med siden. Hvis jeg skal pointere noget synes jeg, at billederne af telefonerne ikke er okay. De er så store, at man kun ser tastaturet, og ikke telefonen. Specielt så jeg det under "Nokia". Stoppede hurtigt med at kigge videre, da jeg ikke synes, at telefonerne var interessante - hvilket selvfølgelig er fordi, at billedet ikke fænger.

Held og lykke!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 19:44

Spinner:

Hej du,

tillykke med siden. Hvis jeg skal pointere noget synes jeg, at billederne af telefonerne ikke er okay. De er så store, at man kun ser tastaturet, og ikke telefonen. Specielt så jeg det under "Nokia". Stoppede hurtigt med at kigge videre, da jeg ikke synes, at telefonerne var interessante - hvilket selvfølgelig er fordi, at billedet ikke fænger.

Held og lykke!

Hej Spinner. 

Tak for kritikken, er helt enig i at det ikke er optimalt.

Det er også et issue jeg er klar over. Grunden til det er som det lige nu, er at jeg gerne ville have billedet af telefonen i stort i selve indlægget, men har problemer med at få den resized i thumbnail ude på selve siden. Så hvis der er nogen med nogen ideer det løsning af det problem hører jeg gerne.

@igang

Ok, så lader jeg den ligge, da jeg nok har lidt større problemer Pt. med billederne !??

@Skriver

Tak :o)

Mobil og Bredbånd er lavet i Wordpress temaet Arras

Det underlige med billederne er at de vises umiddelbart i thumbnail på mobiltelefonerne men de vises ikke under abonnetmenterne.

Har været inde og tjekke i filerne på surftown og billeder ligger der i WP_content folderen under uploads.

Nogen der har nogen bud på hvad der skal gøres ?

Daniel

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 20:43

Det er ikke fordi det er en stor fejl med redirect, google vil sagtens finde dig Smile, men når du skal bygge links fra andre sider, skal du helst linke til mobilogbredbaand.dk uden www.

Hilsen

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 21:54

Nazar:

Det er ikke fordi det er en stor fejl med redirect, google vil sagtens finde dig Smile, men når du skal bygge links fra andre sider, skal du helst linke til mobilogbredbaand.dk uden www.

Hilsen

Nazar

Den er taget til efterretning - tak

Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Flot designet side

ingen billeder kan jeg se der virker , kun et billedet - banner i bunden af siden.

jeg blander teksten lidt samme hver linje da der er meget kort mellemrum og ingen streger der vis en klar linje er dog også ordblind med er ikke den eneste i verden så der findes andre mennesker der bytter rundt på linjer vis skal se lange linjer og priser uden klart mellemrum.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:44

For at få dine billeder til at virke, skal ud ind i alle de indlæg, hvor billederne ikke bliver vist og æmdre filstien til dem, så de istedet heddet ditdomæne.dk/billede.jpg istedet for localhost/billede.jpg

Spørg igen hvis du mangler mere hjælp! :)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 23:04

@Mikeal

Tak for feedbacken. 

Ved godt at teksten som billederne ikke er optimale i thumbnails. Det er en af mange til der skal kigges på hen af vejen.

@Kevin

Tak for tilbuddet. Jeg fik hjælp via det danske wordpress forum.

Jeg har nu fået rettet alle billeder der ikke blev vist før og nu skulle siden stå sådan nogenlunde. Hvad siger i ?

Kan man sige noget om hvad sådan en side burde generere hvis den bliver vedligeholdt eller er det for vidtgående at spørge om ?

Jeg er som sagt nu i faget og har ingen anelse nemlig.

Men foreløbig tak til alle for jeres feedback, den er værdsat.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)