Hejsa alle debattører, jeg er helt ny på debatten og har fulgt lidt med i mange af debatterne og må sige at niveauet er meget højt. Det er godt at se, at MLM bliver tgaet alvorligt. Nu ved ikke om man må reklamere på debatten, men jeg MÅ altså lige fortælle lidt om det nyeste tiltag i DK. ShineClub(.com) er et Norsk selskab startet i 1998 og tilbyder helse og velværeprodukter baseret på økologiske eller vildtvoksende urter. Det lyder godt nok lidt "frelst" men har selv prøvet produkterne og de har en fantastisk virkning. Jeg har været i 2 tidligere MLM selskaber og havde min tvivl om jeg skulle gøre det igen, for ofte er det op ad bakke hele vejen..... men ikke hér. Selskabet har en helt utrolig stærk ledelse, et produktsortiment der rammer meget bredt, samt en bonusplan der er det mest geniale jeg nogensinde har set (og jeg har set nogle stykker). Det mest geniale er, at alle der ønsker at gøre en forretning med ShineClub starter som medlemmer, prøver produkterne og anbefaler dem videre. Det er der som sådan ikke noget nyt i, men det nye er disse produkter faktisk har en effekt. Derfor er der ingen der kan stikke blår i øjnene, og bare "signe" der-ud-af. Produkterne kan i se på hjemmesiden. Der koster 95,- at blive medlem (ja i læste rigtigt KUN 95,-) og du får dermed adgang til Butikken. Du kan vælge en gave fra hudplejeserien, op til 500,- (mod køb af et andet produkt) Du får 35% rabat på alle produkter Du får et medlemsmagasin hver måned sammen med autoship''en Der er 2 månedstilbud (Supertilbud 1 & 2) til 59,- uanset førpris (tilbud 2 indebærer et køb på 500,-) ALLE medlemmer kan registrere nye medlemmer..... Bonusplanen er ikke til at forklare her på siden, men jeg prøver lige alligevel.... :-) 5% i bonus fra 1. personlige kunde + 5% når man har 10 kunder (Team Leader) +5% af hele organisationen ned til næste TL Har du 2 TL går du 2 levels ned (Team Manager) Har du 3 TL går du 3. levels ned (Area Director) Så begynder det at blive lidt indviklet..... ;-) Men summa sumarum... alle der skaffer 10. kunder (hvilket alle jo bliver med dén velkomst) kan få deres egne produkter "gratis" Du begynder ikke rigtigt at tjene penge før der er kunder i butikken og det er dét der gør konceptet så sindsygt stærk (efter 3 måneder genkøber over 70%) Skulle du ha'' lyst til at høre lidt mere om det, kan du kontakte mig på 2210 4350 (helst efter 16.30) /Thomas |
Gaaaab :-)
Lasse