Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside i Word Press

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

CryingNogle herinde der kan give mig et bud på at rette denne op http://www.raad-mal.dk/

Pågældende der har lavet siden i Word Press, har jeg afbrudt samarbejdet med, da jeg ikke får værdi for en månedlig betaling til denne.

NoI hans vrede over dette har han bl.a. skrevet følgende til mig: "For at undgå misbrug af mit arbejde, eller manglende adgang til dette, føler jeg mig nødsaget til at træffe en svær beslutning. Men da du ikke efterlader andre muligheder, har jeg valgt at tage, det af mig udførte arbejde, herunder redigerede plugins, tilbage, og vil først ”aktiverer” dette igen, når vi er kommet frem til en løsning."

WinkDesværre har jeg været så dum og udlevere koderne fra www.one.com til ham.

Disse vil han ikke udlevere igen til undertegnede. Han har dermed brugt "sin adgang" til at være inde og lave hærværk på siden fjernet billeder, menuer, tekster, plugins m.m.

Dette har han gjort selvom jeg har betalt hans arbejde for disse ydelser. Jeg vil dog ikke betale månedlig for noget SEO han påstår kan gøre mig synlig. Jeg har prøvet dette i ca. 2 måneder uden noget værdi, tværtimod. Derudover er der fejl på siden, bl.a. i overskrifter, titler m.m.

Så opgaven er vel den ???- tilbage til den "gamle side" i lighed med denne:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:kwZSK82mzWkJ:www.mediadirekt.dk/maler_slagelse_raad-mal+maler+slagelse&cd=11&hl=da&ct=clnk&gl=dk

Håber du kan give mig et bud på dette. Ligesom jeg kan fremkomme med flere oplysninger hvis dette er nødvendigt.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

Tlf. 29 26 36 96

info@raad-mal.dk

www.raad-mal.dk

P.S. jeg ligger også opgaven ud på Freelancer, senere hvis ikke der kommer respons herinde.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)