Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi mennesker for dumme?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Man kan lære det , at det var èn test som du så har lavet. Prøv at spørg markedsføringsfolk hvor høje konverteringsprocenter man får ved at kalde sine kunder for snotdumme. Og i vil jo gerne have kunder til jeres budskab ikke ?

Jeg kan godt lide budskabet, men måden det bringes frem på.. ikke lige mig.

Jeg har ik kaldt folk dumme ;D

Men nu skal jeg ik sælge hverken budskabet eller videoen... Hvis folk ik interessere sig for den verden, som de lever i, så er det deres valg. Men så skal selv samme personer ik komme bagefter, og brokke sig og klage over livet, hvis/når det går galt...
De har selv valgt at tilsidesætte realiteterne, og leve i en drømme verden, og det er fair nok. Det respektere jeg fuldt ud...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 19:46

Fashion-Seller:

Men nu skal jeg ik sælge hverken budskabet eller videoen... Hvis folk ik interessere sig for den verden, som de lever i, så er det deres valg. Men så skal selv samme personer ik komme bagefter, og brokke sig og klage over livet, hvis/når det går galt...
De har selv valgt at tilsidesætte realiteterne, og leve i en drømme verden, og det er fair nok. Det respektere jeg fuldt ud...

Yes bedre kan det ikke siges

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:26

Fashion-Seller:

Fuldstændig enig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)