Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fisketurisme - min niche. Feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jeg kunne godt tænke mig både at få feedback på denne side:

http://www.fisketurist.dk

og egentlig også selve området. Jeg havde tænkt mig at sende breve til diverse turistorganisationer herhjemme, men også diverse 'attraktioner', der har med fiskeri at gøre. Det kan være ferieparker, der har fiskevande inkluderet eller tæt på. Fisketurister kommer jo uden for den normale feriesæson, og må kunne skabe noget mere forretning.

Mange hilsner og på forhånd tak

Mads

jeg har lige set på dit site igen, og nu ved jeg hvad jeg synes der mangler: et videoklip, 1-2 min. hvor du fisker et eller andet sted i verden (gerne eksotisk ).  Det vil virke godt.

-Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:45

neodias.dk:

jeg har lige set på dit site igen, og nu ved jeg hvad jeg synes der mangler: et videoklip, 1-2 min. hvor du fisker et eller andet sted i verden (gerne eksotisk ).  Det vil virke godt.

-Flemming

Det er da en fremragende idé! Ville du lægge nogle videoklip ind i de forskellige artikler? Og hvordan ville du lægge dem ind? Som et link, eller som en Youtube-video, som man kan lægge på sitet og afspille fra sitet?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Mads:

neodias.dk:

-Flemming

Det er da en fremragende idé! Ville du lægge nogle videoklip ind i de forskellige artikler? Og hvordan ville du lægge dem ind? Som et link, eller som en Youtube-video, som man kan lægge på sitet og afspille fra sitet?

Jeg ville klart lægge det som en youtubevideo, som kan afspilles på dit site.

Det bliver brugt på mange sites efterhånden har jeg set, at man på den måde måske også får den besøgende til at blive lidt længere på sitet. Måske ville jeg bare lægge et videoklip ind på forsiden, så man klikker på den lige når man besøger din side.  Men det er bare min mening- herinde på Amino er der masser af folk der er ørn til den slags, og kan give dig forskellige ideer rent praktisk. Jeg er ikke en haj til websites-jeg får bare en lys ide af og til ( når jeg er heldig).

mvh Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:33

neodias.dk:

Jeg ville klart lægge det som en youtubevideo, som kan afspilles på dit site.

Det bliver brugt på mange sites efterhånden har jeg set, at man på den måde måske også får den besøgende til at blive lidt længere på sitet. Måske ville jeg bare lægge et videoklip ind på forsiden, så man klikker på den lige når man besøger din side.  Men det er bare min mening- herinde på Amino er der masser af folk der er ørn til den slags, og kan give dig forskellige ideer rent praktisk. Jeg er ikke en haj til websites-jeg får bare en lys ide af og til ( når jeg er heldig).

mvh Flemming

Jeg laver nogle forskellige, så jeg har til flere af artiklerne, og til nogle af de andre sider også. Der er vist rigeligt at tage af :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 18:03

Mikael christiansen:

Flot side Smile

Husk del tekst op maks 4 linje og linje skrift, derved er teksten mere læse venlig

Enkle overskrifter i tekster h1- og under overskrift h2 , derved kan hurtigt danne overblik over teksten

længere titlen der fortæller mere om siden derved mere klik bar på google jeg mener denne her <title>Fisketurisme</title>

Giv billeder titler og tags derved findes siden i google billedet søgning

Kan jeg få dig til at se den øverste artikel på forsiden:

http://fisketurist.dk/

Og fortælle mig om det er sådan du godt kan lide det :-)

På forhånd tak!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)