- Ikke nødvendigvis at skulle være online når jeg ligger vare op eller laver ændringer
- 99% designfrihed
Der findes jo en masse software til at designe hjemmesider hvorefter man uploader det man har lavet, og det samme ved ændringer. Nogle af disse programmer har en snert af e-commerce, men bestemt ikke prioriteret højt :-)
Findes der software med et godt shopping system ??
Uden cms - hvorfor vil I ikke have det? I mine øre lyder det som at lede efter et system, der ikke er nemt at vedligeholde?
I kan måske lave noget med en "virtuel server", hvis i vil undgå at være online når i arbejder på siden...Men det er godt nok noget besværligt.
I stedet for at skrive hvad du søger, så prøv at fortæl os hvorfor du søger det - kan være der er nogle kloge folk, der kan løse problemet på en anden måde :)
Som jeg har oplevet det, går det hele væsentligt hurtigere når jeg arbejder på min computer frem for på netværk..
Jeg har endnu ikke oplevet et shopsystem (CMS) hvor jeg har 99% designfrihed (uden kendskab til asp, php, html, flash osv..)
Jeg har ikke behov for at opdatere, vedligeholde andre steder end fra min computer.
Jeg bruger bl.a. Serif WebPlus x4 til et af mine firmaer www.DanskFotoService.dk og det er super nemt at arbejde med når man som undertegnede ikke kan programmere. (Det er muligt at det har et hav af begrænsninger, men til mit behov er det perfekt).
Så et program der er optimeret til hjemmeside/e-shop vil være optimalt til mig :-)
Håber der er nogle der kan komme med et par forslag..