Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MANGLER DU HJÆLP TIL AT KOMME AF MED SNEEN????

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Skal du af med sneen? Den klare vi.

Abc Erhvervsservice har mandskabet og redskaberne til at kunne klare netop jeres opgave.

Vores maskiner kører ud i alle døgnets 24 timer når der er behov for det.

Vi udfører snerydning og saltning hos mere end 35 kunder idag. 

Alt fra små andelsforeninger i københavn med 20 meter fortov til større virksomhedder med 5000 m2 vej og fortov i nordsjælland. Hos os er alle kunder lige vigtige.

Hvis der skulle være nogen spørgsmål eller du ønsker et tilbud, skal du være velkommen til at kontakte mig via email eller pr. telefon. 

Med venlig hilsen Abc Erhvervsservice ApS.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 03:15

Hej

Vi har 41 ejendomme der hvor jeg bor som godt kunne tænke os et tilbud på sne rydning og saltning evt. grus.

Hvad tager du for en sæson ect. 1. november - 1. maj

Skriv gerne på vores mail.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 05:57
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Hej EWD

...

[Slettet af Moderator]

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

Hej EWD

...

Jimi, du har da været på Amino længe nok til at vide, at det er dårlig skik at hijacke debattråde ved at tilbyde sine ydelser i en konkurrents tråd

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Jimi Hove:

Hej EWD

...

Jimi, du har da været på Amino længe nok til at vide, at det er dårlig skik at hijacke debattråde ved at tilbyde sine ydelser i en konkurrents tråd. 

Hej John det syns jeg ikke Jimi har gjordt, da abc erhversservice hverken har skrivet deres telefon nummer ellers deres e-mail, så har fået svar på mit spørgsmål igennem Jimi...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:58

Hej John

Det ville jeg heller ikke have gjort, hvis det ikke var fordi at EWD , åbent, spurgte om tilbud på hans ejendomme.

Jeg beklager at jeg rent faktisk er med til at besvare folks meddelelser her på Amino. I må ligge en strengere politik, så det ikke sker igen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Hej John

Det ville jeg heller ikke have gjort, hvis det ikke var fordi at EWD , åbent, spurgte om tilbud på hans ejendomme.

Når EWD besvarer trådstarters tilbud med:

Hej

Vi har 41 ejendomme der hvor jeg bor som godt kunne tænke os et tilbud på sne rydning og saltning evt. grus.

Hvad tager du for en sæson ect. 1. november - 1. maj

så ser du det som en invitation til at tilbyde dine services i en konkurrents tilbudstråd? aah come on Jimi.
Reglerne / politikken kender du uden tvivl. Ingen grund til opstramning der. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ok ærgeligt at EWD ikke kan få hjælp, da det der er andre ting der er vigtigere for dig.

Jeg skal huske at sende dig en mail , hver gang det her sker på Amino, så kan du rigtigt komme i gang :-) Har dog på fornemmelsen at det kun er nogle få udvalgte, som du har et godt øje til, pga ting der tidligere er sket herinde

Men lad os nu se, det må fremtiden vise, når du får mails fra mig.

Nå, gider ikke det her bitchslapping, jeg har kunder jeg skal give service, i stedet for at spamme forums med tilbud man aldrig vender tilbage og svarer på

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jimi. Jeg agerer på en anmeldelse af dit indlæg.

Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:16

Det fint. Men du traf beslutningen om at kalde min hjælp til EWD for spam. Alt i mens at ABC `s indlæg, som han ikke gider at følge op på, det er ikke spam.

Det normalt ikke sådan man definerer kundeservice, men jeg skal ikke udelade, at du har din egen definition. og det må jeg jo så tage til efterretning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)