Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det overvægtige segment - hvordan kommer jeg i kontakt med det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg driver en netbutik, som sælger overtøj af et mærket Stormtech. Mærket er canadisk og kan fås i meget store størrelser - helt op til XXXXL. Canadiske størrelser er generelt større end europæiske, så det er meget stort.

Det er derfor oplagt også at markedsføre sig til segmentet med overvægtige, fede, tykke, store - kald det hvad du vilSmile.

Jeg vil gerne spørge jer, om I kender nogle websites, magasiner eller andet, hvor man kan komme i kontakt med store kvinder og store mænd? Google er der tænkt på.

Har I idéer eller erfaringer med hensyn til at nå ud til dette segment, så vil jeg også meget gerne høre fra jer.

Mvh
Henrik 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:07

Hej Henrik,

Det lyder spændende. 

Er du den eneste forhandler af mærket i Danmark? Hvis ja, ville det være oplagt at sælge det til Store Robert og andre fysiske butikker som har fokus på store størrelser.

Mht din webshop ville jeg prøve at se på hvilke ord overvægtige søger på Google. Der er rigtig mange søgninger på 'tøj til store piger', 'tøj i store størrelser', 'xxl tøj' og lignende. Jeg har ikke set på konkurrencen, men der skal nok være en masse ord og fraser, hvor du kan komme til forholdsvist nemt. 

Hvis det er helt ekstreme størrelser er det jo noget af en nichegruppe. Hvor kan man finde dem henne? Der må være nogle rådgivere, kostvejledere eller lignende, hvor det kunne være interessant at samarbejde. Det kunne være noget link fra deres side, flyers i receptionen eller andet. 

Jeg kender ikke lige nogle magasiner eller andet, men der må være noget derude.

Held og lykke.

Nikolaj

Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:37
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 13:17

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 13:24

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej Henrik,

Det lyder spændende. 

Er du den eneste forhandler af mærket i Danmark? Hvis ja, ville det være oplagt at sælge det til Store Robert og andre fysiske butikker som har fokus på store størrelser.

Mht din webshop ville jeg prøve at se på hvilke ord overvægtige søger på Google. Der er rigtig mange søgninger på 'tøj til store piger', 'tøj i store størrelser', 'xxl tøj' og lignende. Jeg har ikke set på konkurrencen, men der skal nok være en masse ord og fraser, hvor du kan komme til forholdsvist nemt. 

Hvis det er helt ekstreme størrelser er det jo noget af en nichegruppe. Hvor kan man finde dem henne? Der må være nogle rådgivere, kostvejledere eller lignende, hvor det kunne være interessant at samarbejde. Det kunne være noget link fra deres side, flyers i receptionen eller andet. 

Jeg kender ikke lige nogle magasiner eller andet, men der må være noget derude.

Held og lykke.

Nikolaj

Hej Nikolaj

Tak for svaret.

Vi har ikke eneret på salg af Stormtech i Danmark - men vi er storset de eneste på markedet.

Vi har tænkt på google - og jeg tror også, at det er en god måde at blive set i den her forbindelse. Men det vi søger idéer til er andre måder at komme i kontakt med segmentet på.

Fint forslag med kostvejlederne - det vil vi se nærmere på, om der er nogle muligheder den vej.

Mvh
Henrik 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:31

Henrik Kristensen:

Det er derfor oplagt også at markedsføre sig til segmentet med overvægtige, fede, tykke, store - kald det hvad du vilSmile.

Måske du så skulle få taget nogle billeder der illustrerer hvordan det sidder på korbulente personer, det giver en del mere end det du har nu Smile

Lav evt. en side der direkte går efter målgruppen, bigfashion.dk (hvis det er ledigt) og opret en tilsvarende facebook gruppe og gå i gang, så skal du se, så kommer det hurtgit. Men du skal gå helhjertet ind for det, ellers er det ligemeget, så stort tøj - store modeller. Slanke modeller til stort tøj er no go.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 14:03

Lagersalg123 - JEN:

Måske du så skulle få taget nogle billeder der illustrerer hvordan det sidder på korbulente personer, det giver en del mere end det du har nu Smile

Lav evt. en side der direkte går efter målgruppen, bigfashion.dk (hvis det er ledigt) og opret en tilsvarende facebook gruppe og gå i gang, så skal du se, så kommer det hurtgit. Men du skal gå helhjertet ind for det, ellers er det ligemeget, så stort tøj - store modeller. Slanke modeller til stort tøj er no go.

Hej

Vores primære målgruppe er ikke de overvægtige - men personer af "normal" størrelse. Men fordi, at de canadiske størrelser er så store, så kunne det måske være at man skulle fokusere lidt mere på dette segment.

At oprette en hjemmeside mere, som kun går efter personer i store størrelser, ville helt sikkert være en god idé, der virker - men også omkostningsfuldt og mere tidkrævende. Det var mere tænkt som en "sidenote" til vores nuværende - "kan også fås i store størrelser"/"fås helt op til XXXXL". 

Men tak for svaret - og idéen med billeder af store modeller i stort tøj er god.

Mvh
Henrik Kristensen 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)