Hej Jeg er ved at lave i wordpress side om Paris og inden jeg gaar videre kunne jeg godt tænke mig om den er standard OK i orden mht SEO , internelinks, urls, DC etc..Jeg har lavet 3 test indlæg. Jeg har bla. All in One seo installeret, her er tag og arkiver sat til noindex og kategorier er aaben, se venligst billeder:
Er det ok saadan som jeg laver links rundt til mine egne sider i de 3 indlæg? Jeg har læst et sted at ens keywords kan man skrive med fed, kursiv, eller understrege for at gøre søgemaskinerne opmærksom paa at de er vigtige for en. Er det for meget som jeg har gjort det med at hver gang jeg skriver PARIS skriver jeg det som Paris kursiv? I URL hedder det bla. http://www.parisbonjour.dk/category/arc-de-triomphe altsaa engelsk CATEGORY hvor paa siden skriver jeg det paa dansk Kategorier i overskriften til kategori boksen, gør det noget? Permalinks er sat til : /%postname%.html men hvad gør det at .html er med i forhold til hvis der ikke stod .html? Hvis jeg fjerne .html nu vil jeg saa blive nødt til at lave 301 redirect? Og for at fjerne .html skal jeg saa bare skrive: /%postname% siedet for?
Det var det for nu. Haaber at i lige har (gider takker mvh anders
link til designet Clean blog theme
|
Hej, jeg giver den lige en chance til, traaden altsaa, ellers maa den dø :)