Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad fanden gør jeg forkert?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen fortælle mig hvad 250 pers. laver på amino når, jeg ikke kan se hvor der foregår en debat på forsiden.

jeg har aldrig brugt et debatforum før,og indtil for 1/2 år siden brugte jeg ca. 5 min. foran en skærm om ugen,
og det med at selvlært er vellært tror jeg ikke helt passer på mig og mine evner foran en skærm

øl er sundt.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:05
Hej maule,

Hvis du klikker på "Indlæg i dag" i toppen, link, kan du få en oversigt over den seneste aktivitet og på den måde se hvad der er aktuelt :)

Det er dog langt fra alle de 250 personer du har set der var online, som rent faktisk også skriver noget - mange læser blot.
Tilmeldt 28. Oct 05
Skrevet kl. 06:52

Jeg siger tak Sune

det med indlæg i dag havde jeg dog fanget.

Jeg tænkte om det ikke var mulig at have en database over forkortelser og fagudtryk på Amino da jeg er meget lidt til it/web med det er der jeg gerne vil erhverve mig noget viden.med henblik på opstart af en e-butik som service for mine forhandlere.

the sky is the limit.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:27

Det er nu ikke så svært.

Når du går ind på www.amino.dk vil du se en masse hovedkategorier, disse fortæller lidt om hvad du kan finde på siden, samt holder lidt styr på indholdet så det ikke bare alt sammen bliver blandet sammen.

Ude i højre side er der det nyeste indlæg i de forskellige kategorier, det kan du trykke på og komme direkte ind i debatten, men vil anbefale dig at trykke på selve kategorinavnet, da du så vil se en liste over tråde der er i forummet.

Herfra kan du så trykke videre.

Når du selv skal oprette et spørgsmål, skal du finde knappen der hedder new topic som er i højre hjørne når du er inde i en kategori.

Hvis du vil svare på en så er det reply, men det ved du jo sikkert allerede eftersom du har oprettet denne tråd.

Den eneste forkortelse du rigtig behøver at kende er PM, som du nok vil støde på lidt forskellige steder, det er Private message, som er private beskeder internt mellem brugerne. Når du er logget ind kan du i højre hjørne se der står 0 beskeder i din indbakke eller lign. Her kan brugere skrive indbyrdes uden det kan læses af offentligheden.

Hvis der er andre udtryk på debatten du ikke forstår, er det jo bare at skrive i denne tråd, der er mange der sidder klar for at hjælpe dig.

Det er dog rigtigt som Sune nævner, der er ikke 250 aktive på debatten, men der læser rigtig mange med, og det sker da af og til en helt ny blander sig, hvis der er noget personen netop ved :)

Så der er rig mulighed for at få svar på dine spørgsmål.

Men velkommen til, håber du finder dig tilrette.

Tilmeldt 28. Oct 05
Skrevet kl. 12:22

Hej Martin

jeg har måske ikke udtrykt mig klart nok.

Jeg ser det her forum som 250 personer i det her tilfælde, der sidder omkring et bord og ikke siger noget (overdrevet), og så er det jeg tror at der er noget jeg har misforstået(der er jo helt stille)

Men så er det jo op til os at råde bod på det.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:29
Hmm....

Der er da fuld gang i den, der er over 100 nye indlæg om dagen. Så der bliver da sagt noget?

Hvorfor mener du ikke der bliver sagt noget?

Hvis det konkret er omkring idéer/koncepter er det fordi folk holder oplysningerne tæt til kroppen, for at ingen skal prøve at "nuppe" projektet.

Men der er dagligt en masse folk der får hjælp, heri blandt mig selv, der er en masse gæve gutter/gutinder derude som ved en hel masse om mange forskellige ting. Så det her er et samlingssted for iværksættere. Så hvis man har nogle problemer/spørgsmål, kan man for det meste hente svar her :-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:31
Dato: 11/4/2005 12:22:22 PM Forfatter: maule

Hej Martin

jeg har måske ikke udtrykt mig klart nok.
Jeg ser det her forum som 250 personer i det her tilfælde, der sidder omkring et bord og ikke siger noget (overdrevet), og så er det jeg tror at der er noget jeg har misforstået(der er jo helt stille)
Men så er det jo op til os at råde bod på det.

Der bliver skrevet mere end 100 indlæg om dagen, så der er nu meget godt gang i den i forhold til andre boards.
Mange personer har blot Amino åben i baggrunden, mens de arbejder med noget andet, sådan gør jeg selv. Der er måske 20 mennesker der aktivt sidder og kigger med og med 10.000 indlæg er der jo meget viden at tage fat på.

Men som du skriver, du kan jo selv være med til at sætte endnu mere gang i den. Men læs lidt indlæg først, så du ikke starter helt på bar bund.

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Oct 05
Skrevet kl. 13:04
Nej men som jeg skrev tidligere så er jeg hel grøn i sådan et type forum som amino, og som med alt andet er der jo også her en række spilleregeler som man skal lære og kende  før man kan give og få udbytte af  amino.

jeg ser frem til at diskutere blandt ligesindende.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:14
Maule....

Jeg glæder mig personligt også til at debattere med dig - nye input er altid rart :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:21
Tror også man skal huske på at der er en stor forskel på chat og debatforum.

Som Martin siger så er der mange af os der bare af siden åben i baggrunden.

Men jeg synes nu også der er rigtig godt gang i den, det kunne dog være spændende hvis de mange der sad og læste med uden at være aktive kom ordenlig igang også.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)