Prestashop har netop vundet denne prestige fyldte titel over f.eks Magento og andre Open Source systemer. Imponerende! |
Cool
Prestashop har netop vundet denne prestige fyldte titel over f.eks Magento og andre Open Source systemer. Imponerende! |
Kristian Ole Rørbye
Prestashop er også et fantastisk webshop system! Så er det fortjent:) Magento er meget brugervenligt, har gode integrations muligheder, men er desværre lidt for tung. Ang. WP og Joomla: Spændende og se, hvilke parametre er med i testen... Det er to forskellige systemer med forskellige formål. WP er lavet til blog, Joomla til alt andet (oprindeligt lavet til nyhedsportaler). Det er rigtig nok, at der kan laves mange forskellige løsninger i WP, men det er ligesom at bruge bilstøvsuger til stor lager lokal...WP har alt for mange begrænsninger til at kunne være et godt CMS til andet end blog eller simpel web visitkort (det er også det, WP er lavet til). Joomla 1.5 har også sine begrænsninger (struktur: sektion-kategori-artikel), og derfor er det sikkert nemmere og hurtigere at lave blog i WP. Synes heller ikke at det er en smart ide i WP, at themes har tæt sammenhæng med funktionalitet. Plus Joomla har sikkert en mere fleksibel udvidelses ideologi, mener strukturen (plugin-modul-component), hvor lavt niveaus og højt niveaus udvidelser og deres indstillinger holdes adskilt. Det er selvfølgelig kun min synspunkt, og jeg kan godt forestille mig, der findes andre meninger.
|
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
Vidste faktisk ikke det med WordPress, men det kommer overhovedet ikke bag på mig. :) |
Kristian Ole Rørbye