Hej
Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer indenfor annonce og reklameindtægter på jeres hjemmesider. Hvilke slags hjemmesider er der stor efterspørgsel efter annoncepladser på - webshops, blogs, osv.
Jeg er interesseret i dette, da jeg har planer om at starte min egen virksomhed, hvor jeg i min fritid (når jeg har fri fra gymnasiet) kan tjene nogle ekstra skillinger på evt. annonce-og reklameindtægter.
Hvis i sidder inde med andre forslag til hvordan jeg kan tjene en ekstra skilling i gymnasietiden, så skriv gerne - vil gerne høre om jeres erfaringer.
Velkommen til Amino. Det vigtigste er at starte et projekt hvor man har interesse. Jeg har prøvet utallige gange at starte en hjemmeside uden nogen form for interesse eller kendskab, og har måtte opgive at få noget ud af siden.
Der kan tjenes penge på banner reklamer på stortset alle slags sider, det handler om besøgende, besøgende og besøgende.
Du skal finde et emne der interessere dig og bygge videre på det, også tilmelder du dig de forskellige affiliate bureauer og finde rnogen gode kampagner..
www.adservice.dk har en del klik kampagner som man godt kan hive nogen skillinger hjem på hvis du har en side som ikke har nogen affiliate programmer som er relateret.