Grin - fint forslag med ungdomshuset - den vil jeg da overveje seriøst. Har du tilfældigvis deres telefonnummer?? *g*
Hmm jeg kom også lige til at tænke på Ledernes Hovedorganisation - de har jo også nogle bladudgivelser. Mon ikke de er mere relevante med henblik på målgruppen som gerne er beslutningstagere??
Og jeg har prøvet både med Tivoli og Bakken, men de er sgu lidt svære at komme igennem til så det var desværre uden succes.
Du kan finde kontaktinfo til ungdomshuset her http://ungdomshuset.info/article.php3?id_article=6 Syntes stadig det er en susende god ide, så er det bare om de unge gør det, men mon ikke de ville syntes det var ret cool?
Hvad med at lave en virtuel rundtur på børsen, eller måske den kongelige mønt, og så håbe på at de store erhvervsmagasiner vil flokkes om dig for at få lov at vise rundturen på deres website.
Der er også meget fokus på poker/casino,..hvad med et stort casino?
Ja jeg overvejer faktisk at kontakte ungdomshuset og fotografere det her i uge 7 el 8. Er dog lidt bange for at det er for sent....
Rundtur på Børsen er en god ide. Den må da ramme målgruppen ret godt. Jeg arbejder pt også på at få et samarbejde med Easyfairs.com der arrangerer div. konferencer. DEt er god eksponering overfor målgruppen og giver mulighed for direkte kontakt til potentielle kunder mens jeg fotograferer til messerne.
Ja kasinoer etc. må da også være oplagt. Men de skal da have lov til at betale for det
Kommentarer og forslag til markedsføring - udover pr - tager jeg også meget gerne imod.
Hvad med at kontakte dine alleredeeksisterende kunder, og hør dem lidt til, hvor tilfredse de er med du har leveret indtil nu. SPørg dem om, hvad de synes de har fået ud af dit produkt. Spørg dem derefter til, om de kan give dig et navn og kontaktoplysninger på nogen i deres netværk, eller deres bekendtskabskreds, som eventuelt kunne være interesseret i et lignende produkt.
Så får du en personlig reference, og samtidig en succeshistorie at fortælle til "din næste kunde"...
Mange hilsner, Martin E. Jensen
www.mejensen.dk - Markedføring og distribution af reklamekort, visitkort og butiksdisplays.
God idé. Jeg har faktisk en god dialog med de fleste af mine kunder
JEg kom også lige til at tænke på at det da næsten må være mere oplagt at lave en interaktiv rundtur af Christiania end Ungdomshuset - hvis man da kunne få lov
Christiania giver nok mere international opmærksomhed end ungdomshuset, dog er det nok en meget god ide at etablere en form for sammarbejde med http://www.rundvisergruppen.dk/
Christiania giver nok mere international opmærksomhed end ungdomshuset, dog er det nok en meget god ide at etablere en form for sammarbejde med http://www.rundvisergruppen.dk/
Tror jeg du har ret i. Er der ikke bare mere oplagte PR-muligheder for Ungdomshuset? Overskrifter ala "Få en tur i ungdomshuset", "Politiet kom, før vi ventede dem: Sidste chance for at se ungdomshuset" og senere "Huset er forsvundet, men det er stadig muligt at se giraffen". Okay, jeg er ikke PR-mand, men noget i den retning. Ungdomshuset bliver alligevel nævnt oftere end Christiania.