Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundigt SEO arbejde ! - Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er så småt ved at have hjemmesiden "Www.PhoneTransfer.dk" oppe at køre, så nu mangler der stortset bare noget søgeoptimering...

Lige først, hvad syntes i om siden ? måske nogle kunder at hente herinde? ;) 

Jeg leder efter en som kan lave noget GRUNDIGT SEO arbejde, som virkelig kan få nogle besøgende på min hjemmeside

Dog vil jeg sige jeg har have siden oppe og køre i 18 dage, og der har været 1050 besøg og 9050 sidevisninger. Hvad kan det fortælle mig ?

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 18:56
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:28

Vi har desværre ingen tid pt men jeg vil da gerne bumpe din tråd med en STOR ros.

På din side om dig selv skriver du hvem du er og hvordan du arbejder. Hvor er det bare fedt at se et enkeltmandsfirma der ikke skriver "os" om sig selv, og ikke prøver at virke meget større end man er.

For mig personligt giver det respekt og troværdighed med det samme jeg læser om dig og din virksomhed.

Jeg vil meget hellere samarbejde med en ærlig enkeltmandsvirksomhed end en eller anden 19-årig der omtaler sig selv om "os" for at give indtryk af han er noget han ikke er.

Alt muligt held og lykke med forretningen jeg håber det går dig vel.

/Thomas Frost

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 19:48

Tusinde tak for de fine ord! 
Jeg tager altid både positiv og negativ tale til mig.

Kender du nogen som kan klare min lille "opgave" ?

Hilsen Frederik Fisker

Phonetransfer.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 19:54

Hej

Det kan vi hjælpe dig med.

Brug evt. linket Søgeordsplaceringsrapport så sender vi dig en mail i morgen med dine placeringer på Google, for de ord/sætninger du gerne vil findes frem på.

Så kan vi måske tale sammen i morgen med rapporten som udgangspunkt.

Alle andre er også velkommen til at få en rapport med deres placeringer. Det er Selvfølgelig Gratis

Venlig hilsen

Carsten Hoier

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug resten af ugen på at læse SEO-LEX Light igennem et par gange. Herefter arbejder du med titler, metabeskrivelse, sideindhold osv. en uges tid.

Herefter køber du måske SEO-LEX og læser den igennem et par gange og arbejder videre med de konkrete rettelser du finder tips til i bogen.

Når bogen er læst og du har optimeret din side, så har du både en baggrundsviden til at finde den rigtige SEO mand og forklare ham dine ønsker, samt en base hvorfra din nye SEO mand kan arbejde videre fra.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 21:30

Hej igen 

Tak for henvendelserne! det vil jeg se nærmere på

Er der andre der kan komme med indlæg

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:38

Ja.. lyt til hvad Nikolaj siger :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44

jeg må erkende der mangler simpelthen alt næsten lige fra titler til google , overskrifter , link struktur på siden , god ide at læse de 2 gode SEO bøger derfor

Jeg og nogle andre skrev nogle tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548 om hvordan nogle af måder man kommer højere på google , dog kun links kataloger er nogle af links kataloger værdien helt fjernet , dog ikke alle nogle gode er der stadigvæk tilbage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 22:09

Ikke et ondt ord om bogen. Men det kræver en del tid at læse sig igennem og forstå det der bliver skrevet. Man bliver heller ikke lige så god/dygtig som forfatteren af at læse bogen.

Har man en interesse i selv at blive bedre så er det selvfølgelig fint, så køb den endelig og også mange af de andre bøger om emnet. Man kan komme langt ved egen hjælp og læse sig til meget.

Men vil man have lavet noget GRUNDIGT SEO som der bliver skrevet, så vil jeg mener, at det er en ekspert der bliver søgt efter. Og man bliver altså ikke ekspert efter at have læst en bog.

Venligst

Carsten

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)