Hej alle Der kigger forbi mit indlæg! Jeg er i opløbet til at starte min egen lille "enmands" virksomhed. Jeg vil have mit eget tøjmærke på markedet og har allerede gode kontakter her i Danmark der kan hjælpe med produktionen af tøjet i Indien samt en coach og en der hjælper mig rent økonomisk. Jeg har allerede lavet min forretningsplan og ved NÆSTEN hvordan jeg vil gå til værks. Min aldersgruppe ligger fra de ca 16 år - 30 + Dvs ungt tøj til piger/kvinder Men jeg har stadig brug for al´den rådgivning jeg kan få inden jeg starter op, samt folk der kan hjælpe mig på rette vej. - Jeg søger en frivillig designer, som ønsker at få sine designs på markedet og NÅR og hvis der kommer overskud, er denne eller disse personer ikke frivillige mere, men ansatte. - Jeg søger hjælp til hvordan jeg får eneret på mit mærke - Jeg søger butikker netshops eller nysgerrige forretningsdrivende der på sigt kunne være interesserede i at have mit "hemmelige" mærke i deres butik. - Jeg søger gode råd til hvor jeg skal gå hen når vi taler produktion af tøjet. Kvaliteten skal være i TOP og det skal prisen ikke :-) - Jeg vil helst undgå at tage for store partier hjem af gangen, så er der evt allerede nogle der får produceret i udlandet, som vil tjene lidt på at jeg kan få mit produceret igennem jer? Og mange flere ting
Håber i har positiv og negativ kritik til mig og hjælp selvfølgelig. Jeg mener selv jeg har et hammergodt koncept, som jeg selvfølgelig ikke skilter så meget med her.
Mvh Grøn iværksætter
-
|
Opstart af egen virksomhed for første gang ( Søger vejledning - nye kontakter mm)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)