Hej Jeg søger en invistore/partner som vil invistere i en kommende nyhed "Top Face and nails design" for piger/drenge. Selve projektet skal udvikles og sælges til de store legetøjsfirmaer i dk og udlandet. Jeg ved hvad der skal bruges og hvordan det skal være, men har ikke selv kompetance til at lave det og få et færdig produkt som skal masse produkseres.. men kan lave en model af produktet så man kan se hvad det er og hvad det kan bruges til. Så det jeg søger er en invistore/partner der vil invistere i min idé, da jeg ikke selv har en krone. Men en kanon god idé som vil sælge. Jeg er selvfølgelig ydmyget og tager det slæb jeg kan og skal ikke have den store profit da jeg jo ikke selv har penge, så det jeg håber på er at finde en som syntes det vil være sjovt at få lavet et produkt som med sikkerhed vil kunne sælge og ville være et nyt trend for piger/drenge imellem 10 og 15 år. det vil være et produkt hvor moden spiller ind og som vil være lærerig for børn. hvis der findes en som er klar på at invistere/partner skriv da venligst til rosenkilde.dk@gmail.com |
Invistore/partner søges til nyt produkt til 12 til 15 årig .Top Face and nails design
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)