Da SmartPhones uomtvisteligt for nuværende er fremtidens mobile kommunikationsenhed, så har jeg gennemtænkt et koncept som kan være ganske indbringende i fremtiden. Jeg søger derfor personer med viden om SmartPhones, interesse i salg af smartphones, SEO eller andre som er klar til at forsøge sig med en international idé og som er klar til at betale for at være med i dette koncept. Nu tænker nogen nok: Hvis det er så fedt, hvorfor så invitere andre med - hvorfor ikke bare score kassen selv. Det er der flere årsager til: 1. Når man sidder med en idé. så kan den være nok så fed, men det kan være en udfordring at skulle klare alt alene eller med en anden. 2. Når der er flere med som også er økonimisk involveret, så er der et større incitament for at man yder sit bedste for at beskytte sin investering. 3. Når der er flere med er der flere kreative hoveder som kan tænke ud af boksen, hvorfor der er større chance for man får tænkt alle facetter igennem. og der kan være mange flere grunde. Idé: At starte et interessentselskab eller anpartsselskab der i første omgang opkøber de domæner der skal til. Domænerne er alle ledige med undtagelse af .com domænet som jeg har budt på, da det er til salg. Kort efter skal der stiftes et A/S og tingene markedsføres. Når det kommer i gang vil det hurtigt kunne tjene ca. 2.000 Euro om dagen og det er endda lavt sat. Måden at tilkendegive sin interesse på: Man skriver en PB til mig hvis man er interesseret i at deltage i et møde omkring konceptet og er klar til at investere 10.000 - 20.000 dkk. Mødet vil blive afholdt i December eller primo Januar 2011 Alle mødedeltagere skal underskrive en NDA erklæring, man kommer ikke udenom dette uanset hvem man er. Det er muligt at det kommer til at koste penge for at deltage i mødet, som foregår i København, men dette er alene for at sortere blandt deltagerne. Såfremt man deltager i konceptet modregnes dette beløb fradraget omkostninger til mødet, i det beløb man evt. ønsker at deltage med i forretningsmodellen. Det har INTET med MLM/NM at gøre og skulle der ikke være tilstrækkelig interesse i projektet, så gennemføres det alligevel, men vil så naturligvis være længere undervejs. I behøver ikke spørge ind til hvad idéen er, da det ikke vil blive oplyst. Men ellers er kommentarer og spørgsmål velkomne |
Hvor mange forventer du at "invitere med"?
Og hvor stort et tidsforbrug forventer du at hver enkelt skal lægge i det?