Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.Kuréren.dk sælges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vognmand eller affiliate?

Jeg har ikke tid til at passe alle mine sites.

Derfor har jeg valgt at sælge sitet:

www.Kureren.dk

Om du kan bruge det som firmaside eller affiliateside må du selv vurdere, men alle muligheder er åbne.

Jeg har netop lagt et nyt template ind, og jeg synes selv at det ser flot ud. Der er gået lidt let hen over indholdet, da jeg ikke har haft tid til at lave kundeaftaler.

Besøgstal ligger på ca. 600 om måneden, uden nogen form for markedsføring, og vi får hver uge flere henvendelser fra kunder som ønsker at få transporteret varer, fortrinsvis fra Jylland til Sjælland og omvendt.

Der er en mindre indtjening på sitet, men da det indgår i pulje med en del af mine andre sites, kan indtjeningen ikke dokumenteres.

Har du et seriøst bud over kr. 5.000,- så send en mail til kr@dbm.dk

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har gravet lidt i affiliate-statistikkerne for at finde lidt tal på indtjeningen, og den gennemsnitlige indtægt de seneste 12 måneder har ligget på knap 2.000 kr. om måneden.

Det er ikke nogen herregård, men til gengæld har eneste udgift været 9 kr. om måneden til hosting.

Som jeg skriver i startindlægget kan tallene ikke dokumenteres, da de er kørt sammen med indtjening fra andre websites.

Giv et seriøst bud!

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Hvilken form for indtjening er det? Er det indtjening pr. klik eller provision ved salg?

MVH

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

De affiliateprogrammer der ligger på Kuréren lige nu er alle med provision ved salg/tilmelding, men med en lille indsats kan der sagtens findes klik-programmer også.

Blot har jeg ikke haft tid til at opdatere siden, hvilket også er grunden til at jeg vil sælge den.

Mvh.

Kurt

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Det er en pænt gammel hjemmeside (Altså ikke negativt ment - den har bare været på web i mange år):

http://web.archive.org/web/*/http://kureren.dk

Ja. Jeg købte sitet i 2008 for at kunne tilbyde transport til de kunder som handlede indbyrdes på Ditbrugtmarked - www.DBM.dk

Brugerne på DBM var glade for transportmuligheden, og der kom ca. 10-15 henvendelser om ugen, mest om transport mellem landsdelene. Dette fungerede fint i 1½ år med en ordning med lokale vognmænd som stod for transporten.

På grund af tidsmangel droppede jeg ordningen igen, men en evt. køber er velkommen til at få gratis bannere på DBM i en periode hvis dette ønskes.

Det seneste års tid har sitet udelukkende fungeret som affiliatesite.

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Har du nogen mulighed for at dokumentere de omkring 2k i omsætning? Hvis du kan genere 2k i omsætning pr. md. med 20 besøgende pr. dag, og kan dokumentere det, så er jeg interesseret.

MVH

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Nej, ingen dokumentation.

De affiliateprogrammer (AdService og Partner-Ads) jeg bruger kører både på Kuréren og andre sites på samme konto, så det kan ikke adskilles.

De programmer der giver mest er "Lån" og "Vejhjælp", og da jeg stort set ikke kører dén type programmer på andre sites er det forholdsvis let at adskille, men kan altså ikke dokumenteres.

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

 

Kunne godt være interesseret i siden.

Hvad gi´r vejhjælp og lån i provision pr. "solgt"

Mvh Lars

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Disse kampagner giver i gennemsnit 3-400 kr. + moms pr. salg.

Mvh.

Kurt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)