Jeg har taget et hurtigt kig på sitet, og så vidt jeg kan se, så har du kopieret vare-beskrivelserne direkte fra de forskellige butikker.
Det er bestemt ikke smart, fordi du derved opnår duplicate content. Det vil sige, at du mister enormt meget værdi i søgemaskinerne, fordi indholdet ikke er unikt.
Så du har et større arbejde foran dig, hvis du vil undgå dette, desværre.
Jeg har taget et hurtigt kig på sitet, og så vidt jeg kan se, så har du kopieret vare-beskrivelserne direkte fra de forskellige butikker.
Det er bestemt ikke smart, fordi du derved opnår duplicate content. Det vil sige, at du mister enormt meget værdi i søgemaskinerne, fordi indholdet ikke er unikt.
Så du har et større arbejde foran dig, hvis du vil undgå dette, desværre.
Hej,
Jeg er godt klar over det.
Jeg er ved at skrive tekster nu, så der kommer andre beskrivelser meget snart.
Har du selv implementeret de "slidende" produkter for oven? Jeg er selv på udkig efter et slags template som man kan redigere lidt i, men det er lidt svært at overskue markedet.
Har du selv implementeret de "slidende" produkter for oven? Jeg er selv på udkig efter et slags template som man kan redigere lidt i, men det er lidt svært at overskue markedet.
Jeg synes som udganspunkt det er en fin side. Men der mangler noget nyttigt ved den. Enten skal du give et overblik over alle proteinprodukter, sammenligne dem, eller rådgive dem. De dage hvor man blot kan liste en række produkter på en side, er ved at være forbi :-).
I øvrigt vil det være en rigtig god ide at få styr på de beskrivelser, hvis de er hentet fra andre sider.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit - Har tidligere kørt www.proteininfo.dk