Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QXL har købt trendsales

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Så kom dagens nyhed vidst.

Trendsales er solgt - Og dette er sket til det online auktionshus QXL. Prisen er ikke blevet offentliggjort, men Freeway direktøren oplyser at der er tale om et trecifret millionbeløb.

Har ikke kunnet finde yderligere informationer om handlen, udover at Comon.dk har skrevet en enkelt artikel, se den her; http://www.comon.dk/nyheder/QXL-ejer-koeber-Trendsales-dk-1.378098.html

Rasmus!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14

Tvivler på at QXL har betalt en pris, som kommer i nærheden af det beløb, som tyske forretningsmænd for et par år tilbage tilbød...

Men hvor er det wierd at QXL betaler så høj en pris for et koncept, som de nemt kunne efterligne over tiden. De har brugerne på deres side, og kunne bare henvise alt tøj og fashion til en ny side...

PS trendsales.no har da eksisteret i mange år, dog uden den store succes...

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 17:14

Utroligt :) Jeg havde nærmere gættet omvendt. For så vidt jeg husker den seneste tid på QXL, så har det været en død dille. Derimod er Trendsales meget brugt for tiden.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:17

Fashion-Seller:

Tvivler på at QXL har betalt en pris, som kommer i nærheden af det beløb, som tyske forretningsmænd for et par år tilbage tilbød...

Men hvor er det wierd at QXL betaler så høj en pris for et koncept, som de nemt kunne efterligne over tiden. De har brugerne på deres side, og kunne bare henvise alt tøj og fashion til en ny side...

Jeg havde fuldstændig samme tankegang da jeg så nyheden.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:40
Vil da mene, at TS er en succes. Over 100.000 brugere og et resultat på over 15 mio kr pr år de sidste par år er da rimelig godt. Årene før har de også tjent mange penge. En fornuftig egenkapital og alligevel udloddet en del udbytte. Så hvad får dig (fashion seller) til at sige det ikke er en succes?
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:41
Der var jeg for hurtig. Havde ikke set du skrev TS.no - beklager :0/
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:52
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:17

@Fashion-Seller & RBN: jeg er ikke sikker på at vi havde kunnet efterligne Trendsales - som Kristian nævner har de haft stor succes med deres koncept og været enormt gode til at ramme et segment af kvinder som ikke bruger QXL. TS har haft en stærk vækst, har et godt brand og et betalingssystem som letter processen i forhold til andre danske c2c-sites. Og desuden er Trendsales opbygget som classifieds, hvor QXL hovedsagelig fokuserer på auktioner, så der er faktisk flere forskelle end ligheder.

Og @Nicolaj Thomasen: Trendsales og QXL fortsætter som to selvstændige sites, og de to Trendsales-direktører vil fortsat drive TS som hidtil.

Bedste hilsner

/Jens Roland

Webudvikler, QXL

Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:46

@Jens Roland

Enig i at de 2 sites er vidt forskellige. Trendsales er rigtig go hvis man vil ha noget afsat med det samme....og så er der selvfølgelig prisen for at bruge siderne. QXL er efterhånden blevet så dyr at bruge at det ikke kan betale sig, og nu kan man vel så forvente den samme udvikling med trendsales!

/Pemini

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)