Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FFmpeg - hvor finder jeg sådan et webhotel?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Ja korrekt - Dem kan jeg på ingen måde anbefale!

Det var hverken for at sige for eller imod plushost, jeg har ikke haft med dem at gøre efterfølgende. Er servicen dårlig, eller hvad er der galt? 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:11

Kent Medom:

Henrik Nielsen:

Ja korrekt - Dem kan jeg på ingen måde anbefale!

Det var hverken for at sige for eller imod plushost, jeg har ikke haft med dem at gøre efterfølgende. Er servicen dårlig, eller hvad er der galt? 

Dette er blot min subjektive holdning, andre kan sagtes have positive erfaringer med dem.

Jeg havde før i tiden et super samarbejde med plushost, men da de fusionerede med deres moderfirma jay.net , og der samtidigt forsvandt nogle medarbejdere, oplevede jeg pludseligt et andet servicenivau og holdning til min virksomhed.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:11

Ronnikc:
Vi har ffmpeg på alle webhoteller Smile

Jeg var faktisk inde på jeres redhost.dk side tidligere på dagen, da jeg gennemkiggede amino for en løsning. Det fremgår nu ikke ligefrem af jeres oversigt over webhoteller, og en Google søgning finder ordet på to sider. En driftsstatus side og tilbage på side 14 under nyheder :-)

Interessant. Hvad med safe mode, kan det også slås fra, når det nu er joomla I satser på?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:15

Vi kører slet ikke med safe mode - for så ville Joomla ikke fungere optimalt og når vi nu er 100% optimeret til at hoste Joomla websites så ville det jo være fjollet :)

Vi har en række php moduler og herunder også ffmpeg samt ioncube support på alle servere og derudover afvikles alle hoteller i virtuelle omgivelser så forældede sikkerhedsteknologier som php safemode og open_basedir er slet ikke nødvendige :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)