Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et Gratis Designbrief!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Taulov, 7000 Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 115
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er… og alle andre der læser med Smile

Efter at have afsluttet nogle store design opgaver med stor succes, vil jeg vildt gerne hjælpe andre til at få succes med deres udvikling og design af nye spændende produkter. Derfor tilbyder jeg alle amino'er at lave et gratis designbrief på jeres endnu ikke udviklede produkt eller produkter.

Som uddannet modelsnedker og Industriel Designer, har jeg siden 1997 arbejdet professionelt med produktudvikling og design. Med udgangspunkt i min faglige baggrund, har jeg en grundig viden om og erfaring med en bred vifte af materialer og produktionsprocesser. Derudover er det æstetiske element i produktdesign noget som jeg vægter meget højt, da dette er en stor del af den kommercielle succes for produktet. Denne kombination af viden og erfaring har jeg aktivt brugt til at omsætte ideer til internationalt anerkendt og prisbelønnet design. I dag driver jeg GreenGrassValley som er en designvirksomhed, hvor kreativitet og innovation går hånd i hånd med indbringende forretning.

Et gennemarbejdet og designet produkt er altafgørende for at det bliver en succes på et marked med meget stor konkurrence, og det kan være med til at netop DIT produkt bliver valgt frem for din konkurrents tilsvarende ”ikke designede” produkt. Erfaringsmæssigt bliver salgsarbejdet nemmere da argumenter for at det netop er DIT produkt som kunden vælger at købe, bliver gennemarbejdet i designprocessen.

Så står du og ikke ved, hvordan du skal gribe din produktudvikling an, har brug for et par nye øjne til at se nye løsninger, har du et nyt koncept der skal trimmes til designmæssigt eller noget helt 4. - så send mig en mail på thomas@greengrassvalley.dk og fortæl lidt om dit projekt/produkt.

Tag et kig på www.greengrassvalley.dk for se mine referencer, og læs lidt om mig og GreenGrassValley.

Jeg glæder mig til at høre fra dig Big Smile

Altid fremad…
Thomas Brinch-Møller
Creator / Product Designer

Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)