Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisoverslag på fragt og rabatkoder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej e-handelssælgere,

Jeg har erhvervet mig en magento-webshop, som har en del forud aktiveret features. Når kunden går til "Min indkøbskurv" er der under oversigten med varer et rum med "rabatkoder" samt mulighed for at få et "Prisoverslag på leveringen".

Jeg har kigget i min magento-manual samt snuset lidt rundt i min Back-end for at se, hvor disse 2 features kan slås fra - men uden held!

Er nogle der har overblik over hvor dette kan ske???

med venlig hilsen,

Boan

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:56

boan:

Hej e-handelssælgere,

Jeg har erhvervet mig en magento-webshop, som har en del forud aktiveret features. Når kunden går til "Min indkøbskurv" er der under oversigten med varer et rum med "rabatkoder" samt mulighed for at få et "Prisoverslag på leveringen".

Jeg har kigget i min magento-manual samt snuset lidt rundt i min Back-end for at se, hvor disse 2 features kan slås fra - men uden held!

Er nogle der har overblik over hvor dette kan ske???

med venlig hilsen,

Boan

Hej Boan.

Det nemmeste er at udkommentere felterne i din template.

Se fx:  remove "estimate shipping and tax"

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:02

Husk at du bør ikke ændre i filer som ligger i default/default (base/default i version 1.4>) mappen. Hvis ikke du kan finde filen i default/din_template mappen (f.eks. /app/design/frontend/default/din_template/layout/checkout.xml), så skal du kopiere filen fra default/default mappen over til din template mappe og redigere filen der. På den måde sørger du for at overholde Magentos retningslinjer for hvordan man redigerer templates og samtidig kan du undgå problemer ved en evt. system-opdatering af shoppen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)