Det korrekt med den meget vigtige tilføjelse, at Samsung Galaxy S vandt i kategorien; Årets bedste Smartphone Så det må vel, være den bedste i år.
Hvilket jeg også mener den er også til prisen, hvis du sammenligner den med iPhone 4. Galaxy S har også vundet i flere tests, hvor den var oppe imod iPhone 4.
Jeg har selv Samsung Galaxy S og den er utrolig god, ikke mindst skærmen med Super Amoled. Den kan jeg varmt anbefale, hvorimod HTC Desire er en god smartphone. Men den er ikke blandt de bedste.
hvad bygger du på at HTC DESIRE HD ikke er blandt de bedste ??
HTCen har da et bedre kamera og Galaxy S har hverken Xenon blitz eller fotolys som HTC har..
HTC desire hd har også en større skærm end galaxy s..
Jeg mener samlet set, at HTC Desire HD ikke er bedre end iPhone 4 eller Samsung Galaxy S.
Hvad angår kameraet, så er Desire HD bedre end Samsung Galaxy S og ikke kun p.g.a. antallet af megapixel. Dog synes jeg, at video delen er lige god på begge
Ja, Desire HD har en større skærm, men skærmen er lang mere klar på Galaxy S. Hvilket du ved selvsyn kan se her: http://www.youtube.com/watch?v=75YvokzYmrg.
Selv Desire har en bedre skærm end dens storebror. Men htcsense.com er dog en smart ting, men spørgsmålet er hvor ofte man vil bruge det.
Men det kommer jo også an på, hvad man lægger vægt på. Valg af mobiltelefon, er jo som så meget andet en smagssag.