Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valg af smartphone

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om det er den bedste løsning, men kan du ikke bare forwarde alle dine mailadresser til en hotmail eller gmail adresse, og på den måde være istand til at bruge email programmerne i telefonen til at hente og sende emails derfra? Er ikke sikker på hvad du mener med at hente fra WIndows Live Mail.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:38

Nicolaj Thomasen:

SE X10 Mini blev kåret til bedste mobiltelefon i år af EISA (the European Imaging and Sound Association), men det skal lige nævnes at den er mest populær blandt kvinder. Det har helt sikkert noget med størrelsen at gøre...

Kalder du mig nu en tøs? hehe Smile

Jeg købte Pro for at få tastaturet. Men jeg er ikke synderlig glad for den, den sælges snart.

Køb ren argan olie her

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:38

Nicolaj Thomasen:

SE X10 Mini blev kåret til bedste mobiltelefon i år af EISA (the European Imaging and Sound Association), men det skal lige nævnes at den er mest populær blandt kvinder. Det har helt sikkert noget med størrelsen at gøre...

Det korrekt med den meget vigtige tilføjelse, at Samsung Galaxy S vandt i kategorien; Årets bedste Smartphone Så det må vel, være den bedste i år. SmileHvilket jeg også mener den er også til prisen, hvis du sammenligner den med iPhone 4. Galaxy S har også vundet i flere tests, hvor den var oppe imod iPhone 4.

Jeg har selv Samsung Galaxy S og den er utrolig god, ikke mindst skærmen med Super Amoled. Den kan jeg varmt anbefale, hvorimod HTC Desire er en god smartphone. Men den er ikke blandt de bedste.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:44

Nej, det kan den ikke, men det er heller ikke en smartphone, jf. mit sidste indlæg. Dermed ikke sagt, at det er en dårlig mobil, men den er ikke blandt de bedste.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 11:56

Lars:
Ved ikke om det er den bedste løsning, men kan du ikke bare forwarde alle dine mailadresser til en hotmail eller gmail adresse, og på den måde være istand til at bruge email programmerne i telefonen til at hente og sende emails derfra? Er ikke sikker på hvad du mener med at hente fra WIndows Live Mail.

Jeg vil bare gerne kunne se min emails på smartphonen, og satser på det kan lade sig gøre selvom der ikke er windows live mail på den....

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 12:05

Søren Christensen:

Det korrekt med den meget vigtige tilføjelse, at Samsung Galaxy S vandt i kategorien; Årets bedste Smartphone Så det må vel, være den bedste i år. SmileHvilket jeg også mener den er også til prisen, hvis du sammenligner den med iPhone 4. Galaxy S har også vundet i flere tests, hvor den var oppe imod iPhone 4.

Jeg har selv Samsung Galaxy S og den er utrolig god, ikke mindst skærmen med Super Amoled. Den kan jeg varmt anbefale, hvorimod HTC Desire er en god smartphone. Men den er ikke blandt de bedste.

hvad bygger du på at HTC DESIRE HD ikke er blandt de bedste ??

HTCen har da et bedre kamera og Galaxy S har hverken Xenon blitz eller fotolys som HTC har..

HTC desire hd har også en større skærm end galaxy s..

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 12:27

KomsiKomsa.dk:

Søren Christensen:

hvad bygger du på at HTC DESIRE HD ikke er blandt de bedste ??

HTCen har da et bedre kamera og Galaxy S har hverken Xenon blitz eller fotolys som HTC har..

HTC desire hd har også en større skærm end galaxy s..

Jeg mener samlet set, at HTC Desire HD ikke er bedre end iPhone 4 eller Samsung Galaxy S.

Hvad angår kameraet, så er Desire HD bedre end Samsung Galaxy S og ikke kun p.g.a. antallet af megapixel. Dog synes jeg, at video delen er lige god på begge

Ja, Desire HD har en større skærm, men skærmen er lang mere klar på Galaxy S. Hvilket du ved selvsyn kan se her: http://www.youtube.com/watch?v=75YvokzYmrg.

Selv Desire har en bedre skærm end dens storebror. Men htcsense.com er dog en smart ting, men spørgsmålet er hvor ofte man vil bruge det.

Men det kommer jo også an på, hvad man lægger vægt på. Valg af mobiltelefon, er jo som så meget andet en smagssag. Smile

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 12:40

så er der jo også HTC DESIRE Z

skulle have samme skærm som galaxyen (amoled) dog lidt mindre men med tastatur...

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 12:49

KomsiKomsa.dk:

så er der jo også HTC DESIRE Z

skulle have samme skærm som galaxyen (amoled) dog lidt mindre men med tastatur...

Ja, lækker skærm,  men kun med, 800 MHz Qualcomm CPU. Så den er nok mere langsom end de 2 andre. Men den er nyere, så det kan være de er lige hurtige. Har dog mine tvivl.

Jeg ville nok selv vælge Desire HD, ud af de 2. Men når man først har haft en Super amoled skærm, så bliver andre skærme kedelige at se på, undtaget er iPhone 4. Sådan har jeg det i hvert fald, efter at have haft Galaxy S.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 22:35

Jeg tænkte mere på om det er en fordel at have et tastatur som på HTC DESIRE Z...

Kan man godt undvære tastaturet eller er det en fordel at have det ??

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)