Jeg har modtaget et tilbud fra idenyt og skal onsdag i næste uge have en snak med dem. I den forbindelse vil jeg høre omd er er nogen der har erfaringer med deres produkt. Giver det ekstra trafik på ens hjemmeside at købe bannerplads derinde?? Jeg har bemærket at bannerplads ikke har brugernes interesse længere, men giver det nogen branding værdi? Deres guidenyt synes jeg lyder interessant, men igen hvad siger jeres erfaring jer. Det skal siges, at det ikke skal generere mere online salg, men være med til at brande firmaet og hjemmesiden. Håber det er nok info vh Kruse |
Nogen der har erfaring med idenyt
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Jeg havde et samarbejde med idenyt i december. Jeg var med i deres julekalender på nettet det var super godt mange besøg og mange kunder der købte vare i min shop. Så jeg overvejer at kontakte dem igen senere Den kendte orange grønsagshøvl med over 50 år på bagen NU OGSÅ SUPER GRYDER OG PANDER MED KERAMISK /TITAN BELÆGNING. |
Det er egentlig lidt synd for Idenyt at de er havnet i kategorien "Annoncehajer og andre svindlere" hvis ellers annoncørene er tilfredse... mvh Carsten |
Hvis du kun er uden med branding riven for dit firma, kan du i praksis annoncere overalt i meget hyppige frekvenser. Derefter skal du måle din branding ved at spørge om kendskabsgraden hos mediets brugere. Hvor du vil øge kendskabsgraden af dit firma afhænger af din målgruppe. |
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
... det vil især fungere, hvis man har lavet en lignende undersøgelse hos de samme brugere før annoncekampagnen. mvh Hans |
Hilsen |
Hej, Jeg tror man skal skelne mellem om det er annoncering på deres hjemmeside eller i bladene man drøfter. Jeg har ingen erfaring med annoncering i bladet, men jeg vil tro at den måske kan give ok, for en netbutik, hvis man kan adskille sig fra de øvrige annoncører. Men jeg mener at blot en guideannonce koster i omegnen af 25.000 kr. så jeg har en vis tvivl om det er rentabel.. Vi prøvede sidste år at køre en banner-annonce på Idé-nyts hjemmeside og det gav omkring 400 klik. på 12 mdr. Ikke voldsomt imponerende, efter min mening, set i forhold til deres størrelse og kendskab hos kunderne i øvrigt... |
Det gav faktisk overraskende godt, men vi var så også kommet med som et "læsertilbud", det har der muligvis været mere fokus på end hvis det blot havde været en alm. annonce blandt mange bagest i bladet.. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)