Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med idenyt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har modtaget et tilbud fra idenyt og skal onsdag i næste uge have en snak med dem. I den forbindelse vil jeg høre omd er er nogen der har erfaringer med deres produkt. Giver det ekstra trafik på ens hjemmeside at købe bannerplads derinde??

Jeg har bemærket at bannerplads ikke har brugernes interesse længere, men giver det nogen branding værdi?

Deres guidenyt synes jeg lyder interessant, men igen hvad siger jeres erfaring jer.

Det skal siges, at det ikke skal generere mere online salg, men være med til at brande firmaet og hjemmesiden.

Håber det er nok info

vh

Kruse

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 19:10
Jeg vil da sige at det kommer an på produktet
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:52
Jeg havde et samarbejde med idenyt i december. Jeg var med i deres julekalender på nettet det var super godt mange besøg og mange kunder der købte vare i min shop.

Så jeg overvejer at kontakte dem igen senere

Den kendte orange grønsagshøvl med over 50 år på bagen

NU OGSÅ SUPER GRYDER OG PANDER MED KERAMISK /TITAN BELÆGNING.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:13

Det er egentlig lidt synd for Idenyt at de er havnet i kategorien "Annoncehajer og andre svindlere" hvis ellers annoncørene er tilfredse...

mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 09:18
Dato: 25-01-2007 16:32:21
Forfatter:Søren Kruse

Det skal siges, at det ikke skal generere mere online salg, men være med til at brande firmaet og hjemmesiden.

Hvis du kun er uden med branding riven for dit firma, kan du i praksis annoncere overalt i meget hyppige frekvenser. Derefter skal du måle din branding ved at spørge om kendskabsgraden hos mediets brugere.
Hvor du vil øge kendskabsgraden af dit firma afhænger af din målgruppe.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:20
Dato: 26-01-2007 09:17:47 Forfatter: Benny Thaibert / bit2b.dk Derefter skal du måle din branding ved at spørge om kendskabsgraden hos mediets brugere.

... det vil især fungere, hvis man har lavet en lignende undersøgelse hos de samme brugere før annoncekampagnen.

mvh Hans

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:26
Nogle af vores kunder annoncerer der, og de er allesammen meget tilfredse. Men det koster hvist også kassen at være med?

Hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:03
  Hej,

Jeg tror man skal skelne mellem om det er annoncering på deres hjemmeside eller i bladene man drøfter. Jeg har ingen erfaring med annoncering i bladet, men jeg vil tro at den måske kan give ok, for en netbutik, hvis man kan adskille sig  fra de øvrige annoncører. Men jeg mener at blot en guideannonce koster i omegnen af 25.000 kr. så jeg har en vis tvivl om det er rentabel..

Vi prøvede sidste år at køre en banner-annonce på Idé-nyts hjemmeside og det gav omkring 400 klik. på 12 mdr.  Ikke voldsomt imponerende, efter min mening, set i forhold til deres størrelse og kendskab hos kunderne i øvrigt...

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:44
Vi havde på arbejdet en annonce i deres trykte magasin forrige år, der lavede jeg da hvert fald ikke meget andet end at snakke i telefon dagen efter udgivelsen :)

Det gav faktisk overraskende godt, men vi var så også kommet med som et "læsertilbud", det har der muligvis været mere fokus på end hvis det blot havde været en alm. annonce blandt mange bagest i bladet..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:37
Tråden er rykket til en mere korrekt kategori.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)