Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få lidt feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Der er jo sket meget siden jeg for omkring 10 måneder siden var top-aktiv Amino brugere, og ikke hele tiden så berømt for mine udtagelser osv. Det har jeg lært meget af i dag, og er utrolig glad for kritikken. Men det betyder jo ikke, at jeg nu er perfekt, derfor beder jeg om endnu en omgang brugbar kritik til denne video: 

Hvad synes i? Kunne jeg gøre noget bedre? Kunne jeg stille bedre spørgsmål? Kom endelig også med noget positivt, hvis der er det, hvad jeg da selv synes der er :-) Bare det at kunne lancere interviews med alt fra statsministeren til tidligere tv-vært Line Baun Danielsen, osv. Kræver i sig selv masse af arbejde, særligt med netværk

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Thomas,

jeg synes videoen er ret godt lavet. Nu er jeg ikke den store politik nørd, så jeg vil ikke komme så meget ind på emnet, men kan godt lide starten med hvor du træder ind ad døren osv, inden du så kommer ind på det vigtige (bollerne).

Fedt også at du har fået din egen kameramand/dame ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:52

Iryna.dk:

hej Thomas,

jeg synes videoen er ret godt lavet. Nu er jeg ikke den store politik nørd, så jeg vil ikke komme så meget ind på emnet, men kan godt lide starten med hvor du træder ind ad døren osv, inden du så kommer ind på det vigtige (bollerne).

Fedt også at du har fået din egen kameramand/dame ;-)

Hejsa

Tak for den positive feedback :-) 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Godt at se, at du får prøvet nogle ting af, og det er rart med nogle skift i vinkler, beskæring osv. Der er stor fremgang, og prøv så at tænke på, hvor langt du er om to år - eller bare to måneder :-)

Hvis jeg skal tage de kritiske briller på, så vil jeg sige, at 1½ minut, inden samtalen egentligt går igang er for lang tid. Det er altid godt med hygge, men for min smag tager det lidt overhånd i forhold til at hele sekvensen tager fire minutter. Hvis jeg skulle videresende klippet på fx Facebook, twitter osv. vil jeg tøve med at gøre det, for jeg tror, at de jeg sender det til, vil være for utålmodige og klikke videre.

Og så skal du nok på et tidspunkt også overveje, om du har en bestemt tilgang, et synspunkt eller en vinkel, så man ved, hvad dit udgangspunkt er. Så ved man også, om man er i din målgruppe. Det er blandt andet derfor, man stort set ikke oplever et neutralt medie, eller journalister der ikke er kritiske. Faren er, at det kan komme til at virke som reklameindslag eller mikrofonholderi. Men det er ikke noget, der haster. Du skal jo også finde dig selv i alt det her, og det tager tid.

Keep up the good work!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:41

Tommy Krabbe:

Hej Thomas,

Godt at se, at du får prøvet nogle ting af, og det er rart med nogle skift i vinkler, beskæring osv. Der er stor fremgang, og prøv så at tænke på, hvor langt du er om to år - eller bare to måneder :-)

Hvis jeg skal tage de kritiske briller på, så vil jeg sige, at 1½ minut, inden samtalen egentligt går igang er for lang tid. Det er altid godt med hygge, men for min smag tager det lidt overhånd i forhold til at hele sekvensen tager fire minutter. Hvis jeg skulle videresende klippet på fx Facebook, twitter osv. vil jeg tøve med at gøre det, for jeg tror, at de jeg sender det til, vil være for utålmodige og klikke videre.

Og så skal du nok på et tidspunkt også overveje, om du har en bestemt tilgang, et synspunkt eller en vinkel, så man ved, hvad dit udgangspunkt er. Så ved man også, om man er i din målgruppe. Det er blandt andet derfor, man stort set ikke oplever et neutralt medie, eller journalister der ikke er kritiske. Faren er, at det kan komme til at virke som reklameindslag eller mikrofonholderi. Men det er ikke noget, der haster. Du skal jo også finde dig selv i alt det her, og det tager tid.

Keep up the good work!

Hej Tommy

Tak for rosen, og tak for den brugbare kritik. Særligt kritikken kan jeg bruge videre hen, næste gang vil jeg bestemt tænke på en opdeling, der handler mere om det reelle indhold. Tak igen! 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:15

Jeg har rettet lidt til. Dog har jeg bevaret klippet med Poul og bollerne, da jeg synes det er vigtigt også med noget personligt i mine interviews.

Hvad synes i nu?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)