Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs/faktura program

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg ved godt at der ikke er noget der er gratis. MEN er der nogen der kender noget til et bogførings/fakturerings-program som er gratis?

Programmet skal bruges til en lille enkeltmandsvirksomhed.

Hører gerne jeres erfaringer med programmer.

Alternativt - vil jeg gerne høre om der skulle være et program som ikke koster ret meget.

På forhånd tak....

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:53

Hej Thomas

Prøv at se på vP Faktura fra www.vipilon.dk . Det er et godt og billigt faktureringsprogram, som også fås i en gratis udgave.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:57

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 17:38

Hej Thomas,

e-moms er gratis i 14 dage :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:43

Hej

Summa Summarum bruger jeg til min enkeltmandsvirksomhed, og er meget godt tilfreds.

http://www.summarum.dk/

Det er gratis op til 300 posteringer mener jeg det er, og ellers er det også et billig køb.

Men prøv det..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:07

Thomas Madsen:
Jeg ved godt at der ikke er noget der er gratis. MEN er der nogen der kender noget til et bogførings/fakturerings-program som er gratis?

Når det gælder software, så er der faktisk tre typer programmer, som er gratis i anskaffelse og brug:

• Public Domain - uden nogen form for krav overhovedet
  • Freewaare - gratis programmer, hvor du oftest ikke kan ændre selve programmet. Ofte giver producenten af programmet mulighed for donationer
  • Open Source - også kaldet Free Software eller på dansk Fri Software kan i de fleste tilfælde anskaffes gratis. Du har friheden til at bruge, ændre, videre give og sælge softwaren - kravet kan dog være, at det skal ske under samme betingelser (kaldes Copyleft-licenser).

SALDI er et dansk regnskabsprogram, som netop er Open Source.

Du kan frit hente, installere og bruge SALDI på en maskine med styresystemet Linux (også Open Source). Det koster dig dog noget arbejde - især hvis du intet kendskab har til Linux.

Vi har dog også en gratis tjeneste med al funktionalitet, hvor begrænsningen er en samtidig bruger, ingen hotlige (brug vores forum eller Amino istedet) og højst 300 posteringer årligt.

Hvis man har brug for mere, så er det 25,- pr. bruger og 25,- pr. 1000 posteringer pr. måned på en serverløsning med flere automatiske sikkerhedskopier dagligt og til flere lokationer i Danmark (regnskabsdata skal ligge i landet i følge Bogføringsloven §12).

Ring 31 66 98 60 og hør mere.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:33

Hej Thomas

Der findes en hel del programmer på nettet som "kun" koster 150-200 kr. pr. måned.

De kan kun det helt basale og lever sjældent op til ens forventninger om fleksibilitet, rapporteringsbehov osv.

Samtidig binder du dig for en længere periode, og dine data ligge på nettet, hvilket ikke altid er det mest hensigtsmæssige - af sikkerhedsmæssige årsager.

Skal du ud og have et rigtigt program kan C5-light anbefales. Det koster lidt mere i anskaffelse men til gengæld kan du bygge på efterhånden som behovet melder sig.

Det forholdsvis simpelt (for en regnskabskyndig) og er bygget op efter principperne i microsoft officepakkerne.

En alternativ løsning er at tage kontakt til et bogføringsselskab/bogholder, der allerede har anskaffet disse systemer. Det koster selvfølgelig også, men til gengæld er du sikker på at data opbevares fortroligt og at du kan kræve de rapporter du skal bruge så som moms, resultatopgørelse, likviditet osv. Samtidig kan du anvende din tid på forretningen istedet for på kedelig administration!

Jeg kender flere personer jeg kan anbefale, der kan udføre dette arbejde.

Lad mig vide hvis du har behov for dette?

Jens

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:36

Jeg har anvendt FakturaLight, som en bruger herinde har designet. Det er gratis og ekstremt nemt at gå til. 

Jeg kan desværre ikke sende det til dig uden vedkommendes samtykke, men mon ikke du kan finde det qua google? Det kræver blot Microsoft Access.

Programmet kan varmt anbefales herfra, med mindre du har 50 ordre om dagen

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 12:39

Dette program er gratis

http://www.fakturaprogram.no/
Og der du kan downloade en dansk sprogpakke

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)