Jeg har tjent 0 kroner på dem (nok især fordi jeg foretrækker andre netværk), men jeg vil da i det hele taget sige, at størrelsen af omsætningen mere hænger sammen med hvad du selv præsterer, end hvad netværket præsterer. For alt i alt ligner mange af netværkene jo hinanden rimelig meget.
Jeg tror ikke du får noget ud af at spørge hvor meget folk har fået udbetalt hos Mikkelsen Media.
Personligt har jeg aldrig haft problemer med dem, som ikke blev løst. Og jo - du vil få problemer / misforståelser alle steder, men så er det bare vigtigt, at der bliver taget hånd om det.
Carsten Hoier :
Jeg synes du skulle holde dig fra dem/ham
Se evt de debatter der har været her på Amino. Senest var de også omtalt i kontant.
Venlig hilsen
Carsten
Ahh - Den tur i Kontant kunne alle i internetbranchen så også have været! Kontant er kendt for at gøre en fjer til fem høns og det har bestemt også været tilfældet i den her omgang. Det er en ommer Carsten!
Ahh - Den tur i Kontant kunne alle i internetbranchen så også have været! Kontant er kendt for at gøre en fjer til fem høns og det har bestemt også været tilfældet i den her omgang. Det er en ommer Carsten!
Der er vi så ret uenige !! - ja bortset fra at Kontant kan få 4 køer ud af 3 dråber mælk.
Men jeg bryder mig ikke om Mikkelsens moral og metoder og tror nu heller ikke allei i internetbranchen ville kunne havne i Kontant.
Du kan jo ikke stille det sådan op. Man bliver betalt for det man yder. nogne tjener hundrede kroner om dagen, andre om måneden nogen tjener tusind kroner om dagen, andre om måneden.
Ahh - Den tur i Kontant kunne alle i internetbranchen så også have været!
Det siger så lidt om din del af branchen (PPC og affiliate) - eller dine egne arbejdsmetoder?
Anyway, som en der dagligt kæmper mod spam hos de kunder, der selv har en mailserver, mener jeg spam er en meget alvorlig sag, der koster virksomheder rigtig mange penge.
Og Kontant udsendelsen om MikkelsenMedia synes at påvise, at MikkelsenMedia udsendte rigtig meget spam.
Jeg skal ikke gøre mig til dommer over MikkelsenMedia, men jeg ville nok også overveje, om forretningsmetoderne passede til mit personlige verdenssyn.