Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke systemer bruger i til administration af social marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge aminoer

Jeg har efterhånden rodet en del rundt med systemer til håndtering af sociale medier, som facebook, twitter etc. Men findes der systemer for erhverv / virksomheder, hvor man kan "styrer" sin markedsføring og sit online brand på tværs af alle medierne?

Hvad gør i ?

 

På forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende handler det jo om at være nærværende og autentisk, når man indtager de sociale medier.

Hvis der er ressourcer til stadig at være det, så er det da rart at man med et program som hootsuite kan samle konti, og opdatere alt udfra deres dashboard. Du kan f.eks. lægge i pipeline, så tingene bliver skudt af til rette tid.

... men hav nu in mente, at:
"you're supposed to start conversation - and not broadcast information"

Det er fristende blot at lægge sit "spam" klar i kanonen, så der ryger non-engagerende opdateringer ud i lind strøm dagligt. Ved misbrug resulterer det i, at opslagskvaliteten daler - og facebooksiden mister sin værdi. 

Var det noget a la det du søgte?

Thomas Bigum

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas

Ja, det er perfekt og var præcis hvad jeg søgte. Og jeg må give dig ret, hvis man bruger det forkert og det ender som énvejs-kommunikation har man allerede tabt på forhånd.

De få erhvervsdrivende jeg kender bruger stort set ikke sociale medier, og det undrer mig fordi der netop er et stort potentiale, hvis udnyttet korrekt. Så jeg tænkte at amino ville være et kanon godt sted at få input til hvad og hvordan alle andre gør. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)