Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få udviklet en næsten gratis add-on til Jeres Navision ERP system

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne idé er henvendt til alle, der benytter Dynamics NAV (Navision) professionelt, som slutbrugere i Jeres respektive virksomheder.

Jeg søger input fra virksomheder/personer med behov for at få udviklet branchespecifikke løsninger til deres Dynamics NAV system. 

Hvis jeg får nogle spændende input, er min tanke, at jeg - sammen med Jer - udvikler en brancheløsning, som tager udgangspunkt I Jeres ønsker, og som I efterfølgende får lov til at bruge uden beregning. Det kræver, at I vil bruge tid på at beskrive/brainstorme/teste løsningen, og tage aktivt del i denne del af "udviklingen", holde møder osv. Det tekniske tager jeg mig selvfølgelig af.

Det er godt for Jeres virksomhed, og det vil være en oplagt chance for at få udviklet en løsning, skræddersyet til Jer. Men hvad er hagen, spørger I måske nu...

Det er ingen hemmelighed, at det som NAV-leverandør kan være en god forretning at have brancheløsninger på hylden, og viden til at bakke den op. Jeg søger en rigtig god idé, som jeg vil følge til dørs, udvikle et godt produkt, og efterfølgende har rettigheden til at sælge til andre interesserede.

Jeg hører meget gerne Jeres idéer, og hvordan I ser den optimale add-on til Jeres Dynamics NAV (Navision) løsning.

Smile

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)