Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens,

Jeg har bikset et webdesign sammen, og jeg er lidt i tvivl om jeg skal begynde at bruge det.
Se siden her: http://development.blanye.com/hosting/?setlanguage=DA

Selv synes jeg at det er en rigtig spændende side som jeg selv ville købe serverløsninger fra - men alle tænker jo ikke som mig - hvad siger du?

Tak på forhånd :-)

Ps. Siden er endnu ikke testet i Safari, Internet Explorer og Opera - så hvis du bruger disse og siden ser fuldstændig forkert ud, så prøv at åbne i en alternativ browser, indtil videre :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 17:07

Hej

Her kommer lidt konstruktiv feedback.

Jeg synes der skal arbejdes en del med tekster både ift. farvevalg og skriftstørrelse. Jeg synes blandt andet de fire nederste tekster kan sættes op på en mere overskuelig og brugervenlig måde. Om det skal være gennem kortere tekst eller andet, må du selv afgøre. Indsæt evt. fire ikoner.

Og så passer gråt tekst, på sort baggrund ikke særlig godt. Ligesom det ville være en god idé at få lavet et logo.

Sidst synes jeg den øverste grå bar med "Hovedside" skal fjernes fra hjemmesiden og at hjemmesiden skal centreres, frem for at være presset ud i venstre side.

Det var mine umiddelbare tanker. Håber du kan bruge dem.

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 17:11

Tak for din mening :-)

Selvom det lyder som om du bruger Internet Explorer eller Safari, da hjemmesiden ellers er centreret i de testede browsere.

At få lavet et logo - har da sat et midlertidigt logo (mit simple "brevhoved"-logo) på, eller er det noget andet du mener?

De fire nederste tekster, er dem på forsiden går jeg ud fra - hvis ikke, så sig lige til :0

Igen, tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 17:14

Nu har jeg ikke meget forstand på serverløsninger, men der står "stor oppetid" på forsidepræsentationen - hér tænker jeg så; betyder det så at serveren er nede måske 5% af tiden og kan jeg acceptere det?? :) Men ellers en fin simpel hjemmeside... 

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 17:17

Er ikke sikker på jeg forstår?

Jeg har 99.9% oppetidsgaranti, og skriver derfor "stor oppetid" - men du forstår "stor oppetid" som noget der er omkring 95%, eller hvad? Tongue Tied :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 17:19

Hej

Først tænkte jeg:

Hvad er det???? Gad vide hvad de sælger???
Så tænkte jeg, at det så meget smart ud med banneret der skifter på den måde.
Og så så jeg at bogstaverne i banneret var outlinede. ØV.
Nu gled øjet op på logoet/navnet og tænkte, gad vide hvad tanken bag det navn er og hvorfor Y'et er blåt og derefter hvorfor er der et billed fra det ydre rum? 
Hvad er det, det her går ud på?

Kort sagt, så mangler jeg en linie på 3-5 ord, der forklarer NØJAGTIGT hvad man kan få hos jer. De centrerede tekster er svære at læse. Lav dem venstrestillede.

Jeg kunne sige mange ting, der kunne forbedre selve designet, men er ked af at sige, at grundtanken med siden altså er glippet helt for mig!

:-) Dorthe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24

links på siden lidt længere nede på forsiden de 4 punkter de går  til samme forsiden ,lav så de relevante går til de sider om emmet.

Hvordan køber man produkt, kunne jeg ikke se nogle købs knap på produkt siden? for bestil knap går bare til samme side?

Hvad er jeres handels betingelser dem  kunne jeg ikke finde dem

Ser meste ud til i ikke er starte endnu derfor har i kun en på siden , hvad siger kunder kan i derved ikke have for skal jo have startet før kunne haves kunder

kontakt jer ser ud meste til det er et nyhedsbrev man tilmelder sig, ved at klikke på kontakt jer.

jeg kan ikke finde både Crv. nummer og telefon nummer på siden det skaber i hvert fald troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 17:25

Takker for kritikken :-)

Outlinede bogstaver, ja det har jeg også tænkt meget over ;-)

Ja, det er egentlig rigtigt nok - man ved jo ikke hvad siden går ud på, når man lander på den! Tænk jeg har glemt at tilføje det.

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 17:29

Mikael christiansen:

links på siden lidt længere nede på forsiden de 4 punkter de går  til samme forsiden ,lav så de relevante går til de sider om emmet.

Hvordan køber man produkt, kunne jeg ikke se nogle købs knap på produkt siden? for bestil knap går bare til samme side?

Hvad er jeres handels betingelser dem  kunne jeg ikke finde dem

Ser meste ud til i ikke er starte endnu derfor har i kun en på siden , hvad siger kunder kan i derved ikke have for skal jo have startet før kunne haves kunder

kontakt jer ser ud meste til det er et nyhedsbrev man tilmelder sig, ved at klikke på kontakt jer.

jeg kan ikke finde både Crv. nummer og telefon nummer på siden det skaber i hvert fald troværdighed

Dette er jo bare et designudkast - teksten er slet ikke færdigbehandlet og alle sider endnu ikke tilføjet - så det bliver skam fikset :-)

Kan du uddybe hvordan du kan få "bliv ringet op" til at være tilmelding af nyhedsbrev? Man indtaster jo slet ikke e-mail? Tongue Tied

CVR-nummer står ellers med med temmelig stort nede i bunden? :-)

Tak for kritikken ellers.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:17

Zoon:
Jeg har 99.9% oppetidsgaranti, og skriver derfor "stor oppetid" - men du forstår "stor oppetid" som noget der er omkring 95%, eller hvad? Tongue Tied :)

Sådan forstår jeg det også. Hvis du vil komme udenom det problem, kunne du eventuelt skrive "Minimal nedetid", eller noget i den stil.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)