Hejsa folkens, Jeg har bikset et webdesign sammen, og jeg er lidt i tvivl om jeg skal begynde at bruge det. Selv synes jeg at det er en rigtig spændende side som jeg selv ville købe serverløsninger fra - men alle tænker jo ikke som mig - hvad siger du? Tak på forhånd :-)
Ps. Siden er endnu ikke testet i Safari, Internet Explorer og Opera - så hvis du bruger disse og siden ser fuldstændig forkert ud, så prøv at åbne i en alternativ browser, indtil videre :-) |
Hej
Her kommer lidt konstruktiv feedback.
Jeg synes der skal arbejdes en del med tekster både ift. farvevalg og skriftstørrelse. Jeg synes blandt andet de fire nederste tekster kan sættes op på en mere overskuelig og brugervenlig måde. Om det skal være gennem kortere tekst eller andet, må du selv afgøre. Indsæt evt. fire ikoner.
Og så passer gråt tekst, på sort baggrund ikke særlig godt. Ligesom det ville være en god idé at få lavet et logo.
Sidst synes jeg den øverste grå bar med "Hovedside" skal fjernes fra hjemmesiden og at hjemmesiden skal centreres, frem for at være presset ud i venstre side.
Det var mine umiddelbare tanker. Håber du kan bruge dem.