Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhed: Tryksager til lavere priser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har vi i MediaMouse fået nyt udstyr til digitaltryk i høj kvalitet.
Det åbner nogle helt nye muligheder hvad angår tryksager – og navnlig på et betydeligt lavere prisleje end tidligere.

"Så har vi fået nyt udstyr” er måske lidt forkert, da vi faktisk fik udstyret installeret imellem jul og nytår. Vi har brugt tiden på justeringer og prøvekørsler. Indtil videre har vi kørt lidt over 10.000 tryk og i de sidste 2 uger har vi kørt produktion på udstyret til nogle kunder som har sagt god for at være ”beta-testere”. Andre har allerede fået fremsendt prøver på trykket. Indtil videre har vi kun haft positive tilbagemeldinger.

Fra denne uge af er vi så gået officielt i produktion.
Udstyret leverer en kvalitet som ligger tæt på offset – og på nogle punkter endda endnu højere. Der er mulighed for efterbehandling så som lak, kachering og hvad vi normalt ellers kender fra offset. Og vel og mærke til trykpriser som ligger betydeligt lavere end vores tidligere priser.
Priserne er ikke så lave som de billigste digital trykkeriers, men de ligger pænt dernede af. Til gengæld er det med vores sædvanlige høje kvalitet og gode serviceniveau.

O
g nu kan jeg jo sagtens sidde her og skrive hvor godt det ser ud,
så derfor er her et specielt tilbud i en tidsbegrænset periode:

Send os dit layout (helst i PDF) og vi laver ét eksemplar af din tryksag gratis. Dette skal ses som et anderledes alternativ til blot at sende nogle prøver ud som vi selv har lavet. Tilbudet omfatter tryk i formater op til A3 (til kant) med fuld 4-farve på begge sider. Det omfatter også en eventuel bukkestreg, således at det bliver en folder. Efterbehandling, så som lakering, kachering m.m., er ikke omfattet af tilbudet.

Et eksempel på vores nye trykpriser er visitkort:
250 stk. visitkort med tryk på begge sider: 400 kr.
Prisen er inklusiv fragt, men eksklusiv moms.

Forhistorien om hvorfor vi overhovedet har anskaffet dette udstyr:
Vi har i mange år haft udstyr til digitaltryk, men det er ikke noget vi har gjort så meget ud af at køre opgaver på, da kvaliteten ikke har været på højde med den kvalitet vi normalt plejer at levere. Derfor er det primært offsettryk vi har været aktive omkring. Problemet har så til tider været, at vi får forespørgelser fra kunder som ønsker en god kvalitet og som tidligere har haft dårlige erfaringer med nogle af de meget billige digital-trykkerier og derfor netop henvender sig til os. Allerede når jeg laver tilbudet, så har jeg en dårlig smag i munden, da jeg udmærket godt ved at kunden, som spørger på ét sæt visitkort med fuld 4-farve, vil få et hjertetilfælde over det tilbud jeg sender.
Rigtig mange vælger logisk nok at takke nej til tilbuddet og vende tilbage til den tidligere leverandør, hvilket jeg også udmærket godt kan forstå, når de får en pris der ligger på 4-5 gange over hvad man de billigste trykkerier tager.
Det har virkelig gået min faglige stolthed på, at vi ikke har haft et godt alternativ i ærmet. Og dette endte så ud med at vi i november måned tog den fælles beslutning at nu måtte det være slut.

Lidt nørdede detaljer:
Vi kan trykke i en størrelse op til A3 overstørrelse i en tykkelse på op til 300 gram.
Maskinen kører i en opløsning på 1200 x 1200 DPI med variable dots. Hvert enkelt lille punkt kan varieres i 32 forskellige niveauer. Når en normal laserprinter laver en 2
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:14
Jeg vil bare lige bekræfte at der er tale om lækker kvalitet på Jesper''s digitaltryk, og servicen har ligeledes været i top :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:28
Lyder rigtig godt Jesper, vi sender nok snart lidt afsted til dig så vi kan få testet jeres nye "evner"
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:44
  Nu er jeg blevet spurgt en del gange siden jeg oprettede denne tråd, så her kommer lige et "offentligt" svar:

Vi kan digitaltrykke næsten alt. Det som er den deciderede begrænsning i forhold til vores offsettrykte tryksager er, at vi ikke kan trykke på papir/karton som er trykkere end 300 gram. Endvidere kan vi ikke køre med staffage-farver så som Pantone. Men vi kan simulere Pantone-farverne inden for en rimelig grænse. Vi kan heller ikke digitaltrykke metallic-farver så som guld og sølv.

Som noget specielt med vores nye Poly digitaltryk er, at vi kan efterbehandle tryksagen, således at den f.eks. får en blank eller mat overflade. Og som et af de meget få produktionshuse kan vi gøre det på oplag helt ned til ét styk eller lave krydskombinationer så den ene side er mat og den anden blank.

Vi kan digitaltrykke løsark (flyers), visitkort, foldere (med en eller flere bukkestreger), hæfter og kuverter (også med rude).

Vi arbejder pt. på at lave et lille hæfte som er specielt rettet imod vores digitaltryk og indeholder prøver på forskellige overfladebehandlinger, papiroverflader og papirtykkelser

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:24
Hej Jesper

Hvilken printer/ trykmaskine har i købt.
har du evt en pris på 1000 med rude  og selv luk i  a5 str.

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)