Hej amino!
Vil lige høre om I finder min blog anvendelig. Kan I bruge mine indlægs til boget? Har I måske nogle bedre idéer? Mvh. Bloggeren. |
Jeg gemmer lige adressen
Hej! Jeg finder din hjemmeside MEGET nyttig! Jeg synes at siden er rigtig fed, gode emner, velskrevne artikler og stilet design.
mvh. |
Jeg synes din blog er okay god, men for søren jeg savner lidt billeder. Hvor er det dog kedeligt med "no-image" billeder i hvert indlæg. Og nu du beskæftiger dig med råd om blogindlæg, så undrer det mig meget, at du ikke har billeder/illustrationer med i din blog. |
Ja, der er da et par gode indlæg på bloggen.
|
uden billeder er siden kedelig og man mister lysten til at læse teksten Uden overskrifter på siden mister jeg overblikket over teksten på siden derved er teksten lidt svær at læse |
Der er en del gode indlæg, og nyttige tips og tricks, men som andre herinde har sagt er den umiddelbart lidt kedelig og grå, og der mangler lidt billeder. Det vil også give lidt blikfang, så man nemmere kan finde ud af hvad du selv ønsker man bør se.. en slags "featured", som du allerede har en smule af med det slide show af indlæg der kører, men de mangler billeder. |
Den er rigtig god. Det ser ud som om du har lavet et godt fundament til en god hjemmesiden. Du mangler dog lige det sidst. I dine top 10 tips til iværksættere skriver du i punkt 9, at man skal skaffe dig en gæsteblogger - du har dog ikke selv nogle gæsteindlæg, hvilket virker ekstremt utroværdigt og efter princippet "gør hvad far siger og ikke hvad far gør". Du bliver nød til at lukke dit menupunkt "videoguides" ned indtil du har fået lavet nogle videoguides. :) |
Hej Henrik, tak for feedback! Du har helt ret! Tak for det, det retter jeg straks! |