Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé a la Justeat...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg går lidt og fumler med nogle idéer.

Jeg er opsat på at skulle starte noget indenfor nethandel på den ene eller anden måde, og jeg kunne godt tænke mig at høre jer ad, om der ville være nogle ting eller varer indenfor ALT i kunne købe på nettet ?

En anden ting, er, om nogen af jer ved, om det er lovligt, at starte en konkurrent til netop Justeat, eller om de har en form for patent på idéen ?

På forhånd tak for hjælpen Big Smile

MVH.

Niels

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:00

Det skal stå dig frit for at starte en virksomhed ala' justeat - men lad vær' :) 

Hvis du skal kunne konkurrere med dem skal du enten have en vanvittig stor pose penge, eller en revolutionerende ide som gør du skiller dig væsentligt ud fra deres koncept. Ellers har du ikke en chance. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.e-takeaway.dk/ er da ala'justeat.

Men tro mig du har ingen chance mod Justeat. De har alle de fastfood resturanter ved nosserne. Du få dem aldrig til at skifte, fordi du ikke kan tilbyde noget i nærheden af hvad de kan.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:

http://www.e-takeaway.dk/ er da ala'justeat.

Men tro mig du har ingen chance mod Justeat. De har alle de fastfood resturanter ved nosserne. Du få dem aldrig til at skifte, fordi du ikke kan tilbyde noget i nærheden af hvad de kan.

Jeg tror ikke det er noget problem at få restauranterne til at skifte fra Just-eat, hvis du har økonomien til at starte et ordenligt alternativ op. De fleste af dem jeg har spurgt, ville meget gerne væk fra just-eat, men der er ikkke rigtigt andet, og derudover er de "svinebundet" på kontrakter der nærmest er umulige at komme ud af, som jeg har forstået det på dem der har brugt tid på at læse dem.

Så hvis du har et attraktivt produkt, og en løsning på deres kontraktmæssige forhold, er der mange der gerne slår til. Men det koster :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:24

hvis  du  skal have  nogen  gang  på   jorden  i  det game   så  skal du  lige  skifte navn

til  noget  tyrkisk, kurdisk   eller  deromkring     De hænger  sammen  som  ærtehalm

Kender  nogle  kurdere   -  unge mennesker   der  mente  for et par år siden  at  de kunne  de  også  -   men  der  er  ikke  kommet   på  tavlen  endnu  -   og  de  mente  endda  at  de  havde  opbakning   fra  nogle i  branchen,  som  godt  ville  noget  anden  end  justeat  

men  når  det  kommer  til  stykket   tror  jeg  det  bliver  svært  at  få  pizza manden  til  at  hoppe  over  på   en  usikker  balje  i  søen  -   fremfor  den  landfaste  position  han  har  lige  her og  nu

men  det  kan  da  være ?????

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Skrevet kl. 19:36

Jeg tror det bliver svært at være konkurrent til Justeat, efter hvad jeg hører om firmaet herinde, især da der i forvejen er to konkurrenter til firmaet.

Jeg synes det er lidt pudsigt, at firmaet etakeaway og pizza.dk er samme ejere, som er brødre, og advokaten som har sagsøgt Justeat, er deres 3. bror og i øvrigt er investor i firmaerne :-)

Det kan jeg altså ikke helt tage seriøst :-)

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Skrevet kl. 19:40

Jeg tror du har ret i det er en svær branche at komme ind i, især fordi de fleste junkfood restaurenter osv., i forvejen er kunde hos Justeat, men alt kan lade sig gøre, det er bare et spørgsmål om vilje og ikke mindt kapital :-)

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Skrevet kl. 19:48

Men, hvis vi glemmer den branche justeat er i, og tænker længere frem ad, er der så andre varer i kunne tænke jer, der kunne blive leveret til jeres dør ? Og jeg tænker bredt...alle forslag er velkomne...

Man kunne også bruge Justeat forretningsmetoden til mange andre varer måske, altså jeg tænker på, hvis man laver en forretning på nettet, hvor andre forretninger er koblet på, så forbrugerne kender et fast sted, de kan finde deres "butik" hvor de kan handle, akkurat som alle junkfood restaurenterne er koblet på Justeat... ? Mulighederne ville være mange...

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:07

Du kunne jo gøre det med kioskvare. Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)