Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke emner tjener flest penge på nettet?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Der er dog rigtig mange store sites, der ikke gider betale 10.000,- kr. årligt for at være med på den liste

Er der noget jeg har overset eller hvad er fordelen ved at betale for at være med på den liste? Det er vel kun information der er relevant for konkurrenter - eller?

Dbh. Chris
12v LED 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 07:06

Chrisss2010:

Nicolaj Thomasen:
Der er dog rigtig mange store sites, der ikke gider betale 10.000,- kr. årligt for at være med på den liste

Er der noget jeg har overset eller hvad er fordelen ved at betale for at være med på den liste? Det er vel kun information der er relevant for konkurrenter - eller?

Dbh. Chris
12v LED 

Det handler om annoncesalg...

Den slags bannersalg der afregnes pr. visning, også kaldet CPM

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er (mange) penge i alt der kan handles eller for-sælges over nettet. I mine øjne handler det om, hvad man er i stand til at stable på benene, og hvad man vurderer, kan betale sig.

Det er klart, at hvis du er uddannet advokat med speciale i skattelovgivning, vil det sandsynligvis være smartest at forsøge at sælge dine ydelser via leadgenerering. Alternativt f.eks. et informationsprodukt som f.eks. en guide til skattebesparelse.

Er du traktor-mand, skal du måske i stedet forsøge at sælge reservedele til traktorer el.lign.

Jeg har ingen speciel uddannelse, og har derfor intet specifik kompetenceområde, men personligt foretrækker jeg Goggle AdSense, fordi det er nemt, omkostnings- og risikofrit, og fordi det passer og konverterer godt i de fleste brancher. Skulle jeg give et bud på nogle af top-brancherne ved AdSense, skulle det være (i potentiel indtjeningsmæssig rækkefølge):

1. Finansielle produkter (herunder også lån)
  2. Forsikring
  3. Ferie/turisme
  4. Skønhed, vægttab og helse
  5. Mobil, telefoni og bredbånd
  6. HiFi
  7. Gadgets
  8. Hardware
  9. Software
  10. Helbred og sygdom
  11. Hosting
  12. Dating
  13. Job
  14. Juridiske produkter
  15. Bøger og magasiner
  16. Tjen penge online
  17. Biler
  18. Tøj og mode
  19. Musik
  20. Spil
  21. Sport
  22. Bolig
  23. Mad, drikke og opskrifter
  24. Uddannelse og karriere
  25. Hjælpeorganisationer
  26. Nyheder
  27. Natur og videnskab
  28. Politik og økonomi

Det er klart, at Goggle AdSense til en vis grad afspejler det samlede markedinternettet, og at man derfor kan bruge brancherne som vejledning til, hvor der er penge at hente. Gambling og voksensider (p...o) o.lign. figurerer ikke på listen, selvom de naturligvis udgør en stor del af søgninger såvel som omsætning og derved en stor (enorm) del af markedet på Nettet.

/JG

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)