Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lidt feedback.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Nu har jeg arbejdet med min blog i et par dage. http://www.chrjohnsen.dk/ - det er ikke en affiliate blog. Men et sted hvor jeg gerne vil dele ud af min viden. Og senere hen måske tilføre noget Adsense.. hvem ved?

Leder samtidig også nogle der gerne vil være gæstebloggere. Jeg giver 50 DKK for en artikel med minimum 400 ord.

Og en der måske kunne læse noget korrektur på siden :)

Mvh. Bloggeren ;)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:22

Måske skal du prøve at skrive en masse kvalitetsindhold og få nogle faste læsere før at du begynder at lede efter "gæstebloggere". Lige nu kan jeg intet værdi se i at skrive på din blog for andres vedkommende. Det er bestemt en ting du skal arbejde med :)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:28

Mr. Danmark:
Leder samtidig også nogle der gerne vil være gæstebloggere. Jeg giver 50 DKK for en artikel med minimum 400 ord.

Hvis det skal ende med at give bare minimums-løn, så skal folk jo skrive 2 blog-indlæg i timen. Når der udover at man skal skrive selve indlægget, både skal findes et godt emne, laves en disposition, læses korrektur, ha sendt det afsted til dig, så tvivler jeg altså på at du får nogle brugbare indlæg til den pris :-)

Hvis det er fordi du mangler kapital, så vil jeg anbefale dig at bruge lang tid på at skrive nogle knaldgode indlæg, og se om de i længden bringer nogle penge i hus (i reklameindtægter). Hvis de gør det kan du jo så regne på om det kan betale sig at bruge penge på at få andre til at skrive for dig, og hvis det er tilfældet kan du jo så bruge de penge du har tjent på dine egne indlæg til at købe andres indlæg for.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:36

Det var selvfølgelig en mulighed. :)

Men som sagt, på den korte bane vil jeg bare bruge den som en guide til andre :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50

Grafik eller billedet der fortæller hvad siden omhandler synes jeg der mangler

Overskrifter er godt dog kun overskrifter på forsiden derved den store skrift bidrager ikke til at gøre siden mere overskuelig, derved lave forskel på overskriften og teksten på forsiden.

Om dig den siden kan jeg ikke finde og hvad er  hovedet budskabet på siden den side kan jeg ikke finde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)