Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paraply-virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en der kan hjælpe mig her...

Har været i gang i et stykke tid med en enkeltmandsvirksomhed der udbyder konsulentservice i forskellige retninger.

På min vej og i mit netværk har jeg mødt en række dygtige mennesker der laver lidt det samme, men mange har ikke overskud til at starte en virksomhed.

Mit spørgsmål er derfor - kan man lave en virksomhedsform hvor jeg sidder som en paraply over deres services og styrer det administrative etc. Løn-afregning etc. kan bare foregå gennem mig. Dette ville nødvendigvis kræve mange branchekoder etc., men det er der grænser for desværre.

Og det ville være en del af oplægget at der også samles ind i en pulje til evt. investering eller udvidelse af eventuelle services, kurser, kontorplads, edb, etc.

Hvordan ville dette kunne lade sig gøre rent praktisk, administrativt etc. og hvor skal jeg passe på?

Planen er at få indlemmet folk der kan løfte i flok, styrke netværk og kompetencer samtidig med at give alle muligheden for at gøre det de er gode til, istedet for at sidde og styre CVR-numre og fakturaer.

Og er der nogen på dette forum som finder idéen lige i skabet - så kontakt mig og vi kan tage en snak om det.

Med venlig hilsen Kedde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)