Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside indhold for mit ITfirma - tiltrække firmaer fremfor private !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en som kan hjælpe med at gøre min hjemmeside mere professionel og tiltrække firmaer.

Du kan se siden på www.serverservice.dk

Det jeg mener vi har brug for er :

1. Forbedret indhold som er mere professionel og tiltrækker firmaer mere fremfor private. 
  2. Ideer til at vise eksempler fra løsninger hos firmaer - på forsiden eller menuer
  3. Flere billeder og måske mindre tekst hvor det er gavnligt. I samarbejde med min grafiker udarbejdes et sæt logoer til at gøre siden mere læsevenlig og pæn.

Det jeg forventer af dig/jer som er interesseret er : 

1. Du har nogle gode referencer og arbejder med faget som professionel
  2. Du kan acceptere mit valg af design som jeg mener er unikt og gerne vil bevare - men også forbedre det. 
  3. Du har ideer til at gøre siden mere iøjnefaldende og spændende i samarbejde med min grafiker eller anden som kan løse opgaven.
  4. Siden må aldrig blive til en kedelig standard side eller skabelon lignende som der allerede er 1000 af i forvejen. 

Dem af jer der IKKE bryder sig om min hjemmeside behøver ikke skrive ...

På forhånd tak og ser frem til at der kommer nogle gode bud herinde !

Dennis S. Hansen

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med. Vi har den helt rette der kan udføre dette arbejde ud fra din beskrivelse.

Du er meget velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside: www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)