|
Hej Jeg har et mindre online annoncemarked til salg, med stigende besøgstal og et stort potentiale for den rette person. Navnet er godt og nemt at huske. Branchen(køb,salg, bytte af brugt/nye ting) er ligeglad med krisetider m.m., da folk altid vil sælge og købe ting på nettet uanset den økonomiske situation i DK. Sitet har ingen indtjening, da vi har fokuseret og arbejdet på et nyt koncept, som skal bringe denne virksomhed i front inden for annoncer i mellem private/erhverv. Så det du/I køber er en igangværende forretning (dog uden indtjening pt) med alt på plads, samt et godt nyt koncept inden for branchen som ingen af de andre "spillere" på markedet benytter sig af nu. (Der kan dog let startes indtjening op med det samme, i form af f.eks. banner annoncering m.m.) Du/I får desuden min konsulent bistand med i købet, hvor vi aftaler x antal timer jeg står til rådighed til at få ført koncept videre. Det er en fordel hvis du/I kender til wordpress i forvejen, da sitet er bygget op i dette. Prisen er kr. 40.000 inkl. moms som evt. kan deles ud over f.eks. 10 mdr. (inkl. konsulent hjælp) Jeg søger udelukkende efter en eller flere ildsjæle som ønsker, at skabe sig en spændende forretning og er indstillet på et ekstremt hårdt stykke arbejde. Intet kommer af sig selv, men her er en del af benarbejdet gjort. Jeg kan i første omgang kontaktes på kimandersen1975@forum.dk for informationer om sitet m.m. (Af konkurrence hensyn oplyses navnet ikke her i tråden) Mvh Kim |
Vil du være den nye Karsten Ree :-) ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem