Sikke en respons :-)
Jeg undskylder min formulering, der skulle selvfølgelig ha stået -"TRO mig, der KAN være mange penge at spare".
@ Lagersalg 123
Først og fremmest tak for din respons, din kritik og dine råd!
Jeg har været på denne side i omtrent 3 timer, hvor størstedelen af tiden er gået med at deltage i en tråd andensteds på sitet, så muligheden for at kigge mig omkring og opdage muligheden, at opgradere mit medlemskab, har ikke været til stede, men det lyder da som en udemærket ide.
Der er mange måder at fremføre et godt tilbud på! En måde, er at servere det for kunden, som en stol eller et brød. I en form som er entydig og konstant! En anden måde er at lade den potentielle kunde komme til en, med sine behov og ønsker, som en skræddersyet frakke og på den måde være i stand til at tilpasse sit produkt, efter kundens ønsker og vores muligheder. Begge fremgangsmåder kan vel være rigtige og så vidt jeg har kunne læse mig frem til, er der ikke nogen "rigtig" eller "forkert" fremgangsmåde, her på sitet!!??!!
Hvorvidt i skal tro på mig eller ej, er selvfølgelig op til hver enkelt. Men lad mig endnu engang undskylde min flyvske formulering og ukorrekte ordvalg.
Hvad angår min arbejdsplads og min forherligelse af samme, så var det ikke ment som et salgsargument, nærmere en konstatering af at jeg var glad for mit arbejde. Produktet vi sælger taler for sig selv og ja vi er såmand, tre år i træk, blevet præmieret/kåret, som teleselskabet med den bedste kundeservice, jvf Teleperformance.dk, så i hvert fald på DET område er vi noget ekstraordinært.
Hvis du mener at min måde at kommunikere til potentielle kunder på er forkvaklet, er det også helt fint. Vi gør hvert vores på vores helt egen måde. Som det ser ud, lige nu, så gør jeg mit helt fint faktisk.
Det var i aller bedste mening jeg ville udbrede kendskabet til et produkt, jeg varmt kan anbefale. Og ja, jeg tjener da lidt på tegning af kunder, men intet i nærheden af hvad jeg har mulighed for at spare potetielle kunder for. Bare så det er på plads.
Ha en dejlig aften/nat!