Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge sparet, penge tjent!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 9 person

Hej med jer.

Jeg har den fantastiske fornøjelse at være ansat på en rigtig skøn arbejdsplads. Ikke nok med at kollegaerne er helt i top, så forhandler vi et produkt som dagligt gør rigtig mange kunder glade. Jeg er faktisk rigtig stolt af vores produkt. 

Jeg er ansat i Call Me erhverv som forhandler mobiltelefoni og mobilt bredbånd til erhvervsdrivende.

Er du interesseret i et godt og uforpligtende tilbud på din/jeres mobilløsning, så giv mig en melding.

Tro mig, der er rigtig mange penge at spare!

Mange venlige hilsener

Mads

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Call Me erhverv:

Det tror jeg ikke at du kan sige uden at vide hvad vores forbrug er. Hvis jeg bruger jer, så vil det koste mig mere end jeg betaler nu.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Call Me erhverv:

Hej med jer.

Jeg har den fantastiske fornøjelse at være ansat på en rigtig skøn arbejdsplads. Ikke nok med at kollegaerne er helt i top, så forhandler vi et produkt som dagligt gør rigtig mange kunder glade. Jeg er faktisk rigtig stolt af vores produkt. 

Jeg er ansat i Call Me erhverv som forhandler mobiltelefoni og mobilt bredbånd til erhvervsdrivende.

Er du interesseret i et godt og uforpligtende tilbud på din/jeres mobilløsning, så giv mig en melding.

Mange venlige hilsener

Mads

Hej Mads

Og velkommen til skudlinien på Amino Smile

Det er ikke verdens mest heldige/gennemtænkte indlæg fra et mobilselskab der rammer aftenlæserne.

Men det er jo altid rart at få serveret nogle gode tilbud fra leverandører på markedet, problemet med dit indlæg er blot, at det ikke lader til I har et specielt godt tilbud Smile - eller rettere sagt, du er ikke kommet med et af dig selv.

Hvad med om CallMe gik den anden vej rundt og kom med et forpligtende tilbud til Aminos brugere, som naturligvis skulle være ubarmhjerteligt billigt, så man ikke kunne lade være med at fortælle andre om det?

Og her et gratis tip som koster penge: Køb et AminoPlus abonnement, så får i langt større mulighed for at nå Amino´s brugere. Med i købet får I faktisk også lidt goodwill, da I viser at I ikke bare ønsker at være sugemaller på et forum, men rent faktisk så også støtter forummet og dermed støtter jeres målgruppe..

Næstsidste tip - og det ER gratis: Skriv aldrig at man skal tro på dig - du kan være væk i morgen, og hvem skal man så tro på? Ingen virksomhedsledere der anvender den frase i en salgsfase anses for at være troværdige Smile

Sidste tip - Lad være med at forherlige jeres arbejdsplads, hvis CallMe er noget ekstraordinært, så skal I nok blive præmieret for det, men at bruge det i sammenhæng med et forkvaklet forsøg på at skaffe kunder - Det er NO GO.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:31

Call Me erhverv:

Det var ellers noget af et postulat.. Men fair nok, jeg vælger at tro på Call me, som du opfordrer til. Jeg har telefoni til 0 kr. hvor meget kan jeg spare :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32

Niels Henriksen:

Call Me erhverv:

Det tror jeg ikke at du kan sige uden at vide hvad vores forbrug er. Hvis jeg bruger jer, så vil det koste mig mere end jeg betaler nu.

Haha og jeg troede ikke du var skarp på den anden side af 00.00 Smile

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:37

Lagersalg123 - JEN:

Niels Henriksen:

Call Me erhverv:

Haha og jeg troede ikke du var skarp på den anden side af 00.00 Smile

Det er før kl 00:00 jeg ikke er skarp :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. Nov 10
Skrevet kl. 01:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sikke en respons :-)

Jeg undskylder min formulering, der skulle selvfølgelig ha stået -"TRO mig, der KAN være mange penge at spare". 

@ Lagersalg 123

Først og fremmest tak for din respons, din kritik og dine råd!

Jeg har været på denne side i omtrent 3 timer, hvor størstedelen af tiden er gået med at deltage i en tråd andensteds på sitet, så muligheden for at kigge mig omkring og opdage muligheden, at opgradere mit medlemskab, har ikke været til stede, men det lyder da som en udemærket ide.

Der er mange måder at fremføre et godt tilbud på! En måde, er at servere det for kunden, som en stol eller et brød. I en form som er entydig og konstant! En anden måde er at lade den potentielle kunde komme til en, med sine behov og ønsker, som en skræddersyet frakke og på den måde være i stand til at tilpasse sit produkt, efter kundens ønsker og vores muligheder. Begge fremgangsmåder kan vel være rigtige og så vidt jeg har kunne læse mig frem til, er der ikke nogen "rigtig" eller "forkert" fremgangsmåde, her på sitet!!??!!

Hvorvidt i skal tro på mig eller ej, er selvfølgelig op til hver enkelt. Men lad mig endnu engang undskylde min flyvske formulering og ukorrekte ordvalg. 

Hvad angår min arbejdsplads og min forherligelse af samme, så var det ikke ment som et salgsargument, nærmere en konstatering af at jeg var glad for mit arbejde. Produktet vi sælger taler for sig selv og ja vi er såmand, tre år i træk, blevet præmieret/kåret, som teleselskabet med den bedste kundeservice, jvf Teleperformance.dk, så i hvert fald på DET område er vi noget ekstraordinært.

Hvis du mener at min måde at kommunikere til potentielle kunder på er forkvaklet, er det også helt fint. Vi gør hvert vores på vores helt egen måde. Som det ser ud, lige nu, så gør jeg mit helt fint faktisk.

Det var i aller bedste mening jeg ville udbrede kendskabet til et produkt, jeg varmt kan anbefale. Og ja, jeg tjener da lidt på tegning af kunder, men intet i nærheden af hvad jeg har mulighed for at spare potetielle kunder for. Bare så det er på plads.

Ha en dejlig aften/nat!

Tilmeldt 15. Nov 10
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@ Niels og igang.

Må være dejligt med gratis telefoni :-) Hvis jeg nu ikke kan tilbyde en billigere løsning, så måske en bedre?? :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:21

Hold da op der bliver fluekneppet her til aften.

Velkommen til Mads, her er ALLE velkomne!!

Tilmeldt 15. Nov 10
Skrevet kl. 10:23

Tak Boysen!

Håber i får en dejlig dag :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)